اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 19:45

پنج شنبه, 04 شهریور 1400 ساعت 09:05

بسیج همگانی برای مقابله با کرونا

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی بر بسیج همگانی دستگاه های اجرایی، بخش خصوصی و مردم برای مقابله با این بیماری تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز، احمد برادران در کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: شرایط امروز کشور از نظر تعداد مبتلایان، بستری ها و فوتی های ناشی از بیماری کرونا نگران کننده است و برای خروج از این بحران همه باید پای کار بیایند.

برادران با ابراز گلایه از کاهش میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح جامعه افزود: امروز بسیاری از ابتلاها و بستری ها خانوادگی است و این نشان دهنده افزایش تعداد دورهمی ها و مجالس خانوادگی است و مردم باید به طور جدی از شرکت در این تجمع ها خودداری کنند.

وی با تاکید بر اینکه امروز مدیریت بیماری کرونا تنها به دست دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان امکان پذیر نیست، افزود: مکاتبات لازم از سطح ملی برای تامین تجهیزات و نیروی انسانی متخصص در دستورکار قرار بگیرد و دستگاه های اجرایی در استان امکانات خود را در اختیار کادر درمان قرار دهند.

جمع بندی و برطرف کردن مشکلات شهرستان ها در خصوص مدیریت بیماری کرونا، جلوگیری از حضور کارمندان و کارکنان مبتلا در ادارات و صنایع و برخورد با خاطیان مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و پیگیری از سطح ملی برای کاهش سن واکسیناسیون افراد در استان از دیگر تاکیدات احمد برادران در این نشست بود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره