اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 18:44

سه شنبه, 19 مرداد 1400 ساعت 11:05

لیست خبرنگاران جامانده از دریافت واکسن کرونا به وزارت ارشاد ارسال شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی گفت: اسامی 77 نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه خراسان شمالی که از لیست کرونا جا مانده بودند به وزارت ارشاد ارسال شد.

 

علی خادمی در گفتگو با نسی امروز، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده و اعلام وزارت ارشاد به ادارات کل استانها، اسامی خبرنگاران جامانده از لیست دریافت واکسن کرونا که پیش از آن از تنها از طریق مدیران مسئول رسانه ها در سامانه جامع رسانه های کشور قابل ثبت بود؛ از طریق خانه مطبوعات و رسانه های استان تکمیل و جهت سایر اقدامات قانونی به وزارت ارشاد ارسال شد.

وی افزود: با پایان یافتن ثبت اسامی جاماندگان در استانهای سراسر کشور و ارسال آن به وزارت ارشاد و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پیش بینی می شود تا پایان مردادماه جاری تمامی خبرنگاران استان در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی در پایان از همکاری و همراهی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمانی در مراکز بهداشت و بیمارستانهای استان تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است: در مرحله اول واکسیناسیون خبرنگاران، بسیاری از خبرنگاران و اهالی رسانه استان که مشمول دریافت واکسن کرونا بودند، به دلیل مثبت بودن تست کرونا و یا بهبودی در یکماهه اخیر، امکان واکسینه شدن نداشتند، که انشاءالله در زمان مقتضی واکسن خود را دریافت خواهند کرد.

شماری از خبرنگاران استان خراسان شمالی نیز با دریافت نوبت از سامانه سفیر سلامت و نوبت دهی، واکسن خود را طی روزهای اخیر دریافت کردند.

 

 

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره