چاپ کردن این صفحه .
سه شنبه, 18 خرداد 1400 ساعت 11:36

ستاد ملی کرونا در مورد واکسیناسیون سریعتر خبرنگاران همت کند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی گفت: ستاد ملی کرونا در مورد واکسیناسیون خبرنگاران به عنوان سربازان خط مقدم جبهه فرهنگی باید سرعت عمل بیشتری داشته باشد.

علی خادمی در گفتگو با خبرنگار نسیم امروز اظهار کرد: به رغم اعلام چند باره ستاد ملی کرونا در مورد واکسناسیون خبرنگاران میدانی در تمامی استانهای کشور، متاسفانه هنوز این امر محقق نشده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی هستیم و خبرنگاران بیش از سایر ایام در میدان خبر و در بین مردم و مسئولان برای تهیه گزارشات انتخاباتی حضور دارند، جا داشت که ستاد کرونا ، پیش از این اقدام به تزریق واکسن کرونا به خبرنگاران می کرد.

خادمی با بیان اینکه سخنگوی ستاد ملی کرونا پیش از این اعلام کرده بود که خبرنگاران میدانی و خبرنگارانی که در نشست ها و برنامه های خبری حضور پیدا می کنند، در اولویت تزریق واکسن کرونا در فاز سوم واکسیناسیون قراردارند، افزود: اخیرا ستاد ملی کرونا اعلام کرده است که واکسناسیون خبرنگاران به تیرماه سال جاری موکول شده است.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان گفت: تمامی خبرنگاران میدانی باید مشمول واکسن کرونا شوند و ستاد ملی کرونا باید از سهمیه بندی برای خبرنگاران استانی پرهیز کند.

خادمی گفت: بر اساس اعلام خانه مطبوعات کشور، اخیرا 56 نفر از خبرنگاران میدانی این استان برای دریافت واکسن کرونا معرفی شده اند که این تعداد 24 درصد خبرنگاران و اهالی رسانه این استان است.

به گفته وی هم اکنون قریب 230 نفر از اهالی رسانه در رسانه های مکتوب، پایگاههای خبری، خبرگزاری ها و دفاتر سرپرستی روزنامه های کشوری در خراسان شمالی فعالیت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn