اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 10:13

پنج شنبه, 23 ارديبهشت 1400 ساعت 15:42

بستری۷۳ بیمار جدید کووید ۱۹ در بیمارستان های خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی گفت: در شبانه روز گذشته ۷۳ بیمار جدید کووید ۱۹ کرونا در استان بستری شدند.

به گزارش نسیم امروز، دکتر سید احمد هاشمی اظهار داشت: هم اکنون ۳۲۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های خراسان شمالی بستری هستند.

وی اضافه کرد: در همین مدت در ۲۴ ساعت گذشته ۲ نفر از مبتلایان به کووید ۲۹ در استان فوت شدند.

وی با تاکید بر استفاده از ماسک و دوری از تجمعات گفت: مردم در تعطیلات عید سعید فطر به هیچ عنوان سفر نروند زیرا این اقدام باعث خواهد شد تعداد مبتلایان استان رشد بیشتری پیدا کند.

دکتر هاشمی با اشاره به اینکه حدود ۶۰ درصد مردم استان ماسک می زنند افزود: برخی افراد با وجود اینکه در وضعیت بحرانی به سر می بریم اما همچنان نسبت به زدن ماسک کم توجهی می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: متاسفانه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک، نسبت به چند ماه گذشته کاهش یافته است.

ویروس کرونا در استان خراسان شمالی از اسفندماه سال ۹۸ با شناسایی نخستین بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در شهرستان بجنورد شیوع یافت و این استان تاکنون سه موج از این بیماری را پشت سر گذاشت و از اول فروردین ماه سال جاری به تدریج وارد فاز چهارم شد.

در این مدت حدود ۲ هزار بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند و در حدود دو ماه گذشته ۱۳۹ نفر نیز در این مدت جان خود را از دست دادند.

آخرین ویرایش در پنج شنبه, 23 ارديبهشت 1400 ساعت 20:12
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره