اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 23:14

شنبه, 01 آذر 1399 ساعت 10:22

تشریح طرح محدودیت های جدید کرونایی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی به تشریح طرح اعمال محدودیت های جدید برای کنترل بیماری کرونا پرداخت.

به گزارش نسیم امروز، احمد برادران در این دیدار با بیان اینکه وزارت بهداشت و درمان متولی اعلام وضعیت شهرهاست، افزود: شهرستان های بجنورد، اسفراین و فاروج در وضعیت قرمز و سایر شهرستان ها در وضعیت نارنجی ابتلا به بیماری کرونا هستند.

برادران مهمترین هدف از اعمال محدودیت های جدید کرونایی را قطع زنجیره انتقال عنوان کرد و گفت: کاهش ترددها در سطح شهرها می تواند کمک خوبی برای کاهش میزان ابتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا باشد.

معاون سیاسی استاندار حفظ سلامت مردم را اولویت هدف اجرای طرح محدودیت های جدید کرونایی اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ابتلا به بیماری کرونا به صورت خانوادگی می باشد و دورهمی های خانوادگی، برگزاری مراسمات در روستاها و تردد در سطح معابر موجب شیوع بیشتر این بیماری شده است.

احمد برادران با بیان اینکه این طرح می تواند تمدید، تشدید و یا زودتر از زمان تعیین شده به پایان برسد که به میزان همکاری و مشارکت مردم و کاهش و یا افزایش تعداد مبتلایان بستگی دارد، افزود: به رغم تمامی تلاش های صورت گرفته در بخش درمان اما راه علاج این بیماری پیشگیری است.

برادران از بستری ۳۴۰ نفر در بیمارستان های بجنورد، شیروان و اسفراین در حال حاضر خبر داد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۳ نفر بستری و ۱۵ نفر فوت کردند که جمع فوتی های استان ۷۹۰ نفر از گروه های سنی مختلف می باشد.

وی تاکید کرد: هیچ فردی در مقابل این ویروس واکسینه نیست و مهمترین اقدام برای مقابله با این بیماری رعایت مقررات و دستورالعمل های وزارت بهداشت و درمان می باشد.

برادران با بیان اینکه حساسیت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی کاهش یافته است، گفت: رعایت بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی می تواند درصد ابتلا را کاهش دهد و باید اجتماعات کاهش یابد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره