اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 23:27

دوشنبه, 05 آبان 1399 ساعت 18:02

طرح آمران سلامت در خراسان شمالی آغاز شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

طرح آمران سلامت با تلاش جمعیت هلال احمر خراسان شمالی امروز دوشنبه، در آیینی آغاز به کار کرد.

به گزارش نسیم امروز، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در این آیین گفت: تنها راه مقابله با کرونا و پیشگیری از این ویروس، رعایت پروتکل های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک است.

احمد برادران اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی، وظیفه همه است و همه در این زمینه مسوولیت دارند، همه موظف و مکلف هستیم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی افزود: جای تاسف است که روزانه بیش از ۳۰۰ نفر از هم وطنان در اثر ابتلا به کرونا، جان خود را از دست می دهند، با رعایت بهداشت باید با این ویروس مقابله و از گسترش آن جلوگیری کنیم.

وی اظهار داشت: بخشی از اقدامات بهداشتی و حفظ سلامت فرد، مربوط به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط سایر افراد در جامعه دارد، بنابراین رعایت موارد بهداشتی تکلیف همه است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: آمران به سلامت، مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک توصیه می کنند و امید می ورد این اقدام، گامی برای کاهش ابتلا به کرونا باشد.

براران اظهار داشت: امید می ورد تا با کمک خیران، بخشی از نیاز به اقلام بهداشتی تامین شود، البته در این زمینه با تاکید استاندار، ماسک ارزان قیمت در بازار استان در حال توزیع است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: با هم افزایی و همراهی مردم می توانیم از گردنه شیوع کرونا گذر کنیم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره