اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 05:26

چهارشنبه, 16 مهر 1399 ساعت 11:09

صنوف متخلفی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند تعطیل می شوند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی از تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر تعطیلی واحدهای صنفی متخلف در رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، محمدعلی شجاعی در نشست شورای اداری استان با اشاره به شیوع بیماری کرونا و مشکلات ناشی از آن در سطح کشور و استان تاکید کرد: وظیفه داریم اقداماتی انجام دهیم که از شیوع بیماری جلوگیری کنیم.

وی اشاره داشت: بازدید از ادارات برای نظارت بر روند رعایت پروتکل های بهداشتی شروع می شود که در گام نخست با کارکنان و مدیران دستگاه های اجرایی که رعایت نکنند برخورد خواهد شد.

شجاعی از هفته آینده ارائه خدمات از سوی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان به ارباب رجوعانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند را ممنوع اعلام کرد و گفت: صدا و سیما و اصحاب رسانه استان برای اطلاع رسانی این مصوبه به مردم اهتمام ویژه ای داشته باشند.

شجاعی حساس شدن تمامی مسئولان نسبت به موضوع بیماری کرونا را الزامی دانست و خاطر نشان کرد: مصوبات ستادهای ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا باید به خوبی اجرایی شود.

شجاعی با اشاره به وجود برخی از موانع در ادارات و سازمان های دولتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا افزود: بانک های استان برای سیستم نوبت گیری یکی از گلوگاه های اصلی شیوع بیماری کرونا راهکاری بیاندیشند و دستگاه ضدعفونی کننده در تمامی ادارات تعبیه شود.

شجاعی در بخش پایانی سخنان خود خبر داد: صنوف تعطیل نمی شوند بلکه با بروز هرگونه تخلف از سوی صنفی مبنی بر عدم رعایت دستورعمل های بهداشتی بدون هیچ اخطاری، صنف مربوطه تعطیل می کنیم چون بخاطر تعداد کم واحدهای صنفی که پروتکل ها را رعایت نمی کنند، نمی توانیم کل کسب و کار استان را تعطیل کنیم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره