اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 18:02

جمعه, 03 مرداد 1399 ساعت 17:56

درحوزه اعتبارات و تجهیزات نیازمند کمک های ملی هستیم

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر تامین بخشی از نداشته های استان برای ادامه تاب آوری گفت: درحوزه اعتبارات و تجهیزات نیازمند کمک در سطح ملی هستیم.

به گزارش نسیم امروز، دکتر محمد علی شجاعی در ستاد استانی مدیریت بیماری کووید۱۹ که در محل استانداری خراسان شمالی برگزار شد، از دکتر حریرچی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش کشور خواست تا برای مبارزه با این بیماری بخشی از نداشته های این استان در حوزه بهداشت و درمان را تامین کند.

وی افزود: سپاه قول مساعد جهت ساخت بیمارستانی در شهرستان راز و جرگلان را داده طوری که زمین این بیمارستان هم آماده است و به زودی کار عمرانی آن را آغاز خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: نیاز به اعمال محدودیت های بیشتری با اختیارات استانی و با توجه به آمار دانشگاه علوم پزشکی استان هستیم که نیازمند همراهی بیشتر وزارت بهداشت هستیم.

شجاعی گفت: همچنین تصمیمات قاطعانه و محدود کننده برای عید قربان اعمال شود تا شاهد خاطره ای تلخ نباشیم.

وی تصریح کرد: کشور ایران با برنامه ریزی، تسلط، دانش و انسجام بین تمام اجزای حاکمیت در مقایسه با بسیاری از کشورهای برخوردار جهان در بحث مدیریت بیماری کرونا موفق عمل کرده است.

استاندار خراسان شمالی گفت: در خراسان شمالی نیز با انسجام عملی در هر بحرانی، موفق عمل کردیم هرچند نداشته های استان در حوزه های مختلف بسیار است و همچنان به قوت خود باقیست اما با قدرت انسجام تمام مسئولان توانستیم بخشی از مشکلات را برطرف کنیم.

شجاعی افزود: سپاه با تولید و توزیع ماسک تمام روستاییان استان را از پک بهداشتی بهره مند کردند.

وی گفت: اگر نیروهای انتظامی، بسیج، سپاه، بانک ها و سایر دستگاه های اجرایی را در کنار خود نداشتیم نمی توانستیم بیماری کووید ۱۹ را به خوبی مدیریت کنیم.

شجاعی اظهارکرد: به رغم نداشته های بسیاری، مدیران استان در بحث مدیریت بیماری کرونا به گونه ای عمل کردند که گویا هریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی هستند.

وی افزود: با همکاری بین دستگاهی و روحانیت نماز جمعه با رعایت پروتکل ها در مناطق مجاز برگزار و مناطق قرمز لغو شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره