اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 19:07

دوشنبه, 30 تیر 1399 ساعت 11:34

نظارت ها بر رعایت پروتکل های بهداشتی تشدید می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی از تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف، کارمندان و مدیران دستگاه های اجرایی و مردم خبر داد.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، دکتر محمدعلی شجاعی در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، اظهار داشت: سیستم نظارت و کنترل پروتکل های بهداشتی به مدت دو هفته در استان تشدید شود.

وی افزود: کارمندان مبتلا به بیماری کرونا باید بدون کسری در حقوق و مزایا طول درمان دو هفته ای خود را بدون حضور در اداره طی کنند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی مطرح کرد: مسئولیت ادارات دولتی با مدیر و شهرستان ها با فرماندار است و در صورت تردد کارمند و ارباب رجوع بدون ماسک باید پاسخگو باشند.

دکتر شجاعی با اعلام این دستور که استفاده از ماسک برای مدیران و کارکنان تمامی سازمان ها و ادارات دولتی الزامی است، تصریح کرد: ادارات باید ماسک مورد نیاز خود را از واحدهای تولیدی استان تهیه کنند.

وی افزود: فردی که از ماسک استفاده نمی کند در اماکن عمومی خدمات ارائه نشود و سیستم دولتی نباید اجازه دهد ارباب رجوع بدون ماسک در اداره حضور یابد.

وی ادامه داد: فرمانداران و بخشداران در خصوص عدم برگزاری مراسم های عروسی و عزا در روستاها ورود جدی داشته باشند.

دکتر شجاعی تاکید کرد: برای برخورد با مراسم های عروسی و عزا در خارج از تلارها و اماکن رسمی با محوریت نیروی انتظامی ستادی تشکیل شود.

وی اشاره داشت: آمار مربوط به تعداد واحدهای پلمپ شده و میزان جریمه ها به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی باید به تفکیک صنف مشخص باشد تا در مورد تشدید نظارت و یا تعطیلی واحدهای متخلف تصمیم گیری کنیم.

وی مطرح کرد: جواز کسب و کار فعالیت هایی که به تذکرات ستاد مدیریت بیماری کرونا و سیستم نظارت توجهی نمی کنند باید لغو شود.

دکتر شجاعی گفت: در ناوگان حمل و نقل و عمومی، متکدیان و زباله گردها رعایت های دستورعمل های بهداشتی کم شده است باید نظارت ها تشدید شود و مدیر مربوط باید پاسخگو باشد.

دکتر شجاعی در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: رعایت پروتکل های بهداشتی در مساجد بیشتر میشود و تمامی بوستان ها و مارک های استان در روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل شوند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره