اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 18:25

شنبه, 27 ارديبهشت 1399 ساعت 09:10

سونامی کرونا در خراسان‌شمالی / مردم رعایت کنند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده 26 اردیبهشت گفت: یک‌هزار و ۴۴۴ نفر در خراسان‌شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش نسیم امروز؛ دکتر سیداحمد هاشمی گفت: با توجه به دستورالعمل کشوری برای بازگشایی مدارس، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به‌منظور پیشگیری از ابتلاء به بیماری کووید ۱۹ ضروری است.

وی افزود: رعایت مسائل بهداشتی در سرویس‌ها و مدارس باید جدی تلقی شود. ضمن اینکه استفاده از ماسک و دستکش و رعایت فاصله حداقل ۱.۵ متری در مدارس ضروری است.

دکتر هاشمی تاکید کرد: مدارس باید قوانین شستشوی مکرر دست‌ها با آب تمیز و صابون مایع و استفاده از محلول ضدعفونی کننده دست را برای کارکنان و دانش‌آموزان اعمال کنند.

وی با اشاره به اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده بیان کرد: تا ظهر ۲۶ اردیبهشت، یک‌هزار و ۵۲۶ نفر در خراسان شمالی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که آمارها از افزایش ۸۲ نفری تعداد مبتلایان خبر می‌دهد و تعداد آمار فوتی‌ها نیز با یک نفر افزایش نسبت به ظهر پنجشنبه به ۱۰۴ رسید.

به گفته وی در شهرستان‌های بجنورد ۷۲۹ نفر، شیروان ۱۸۸ نفر، فاروج ۱۰۵ نفر، مانه و سملقان ۱۵۴ نفر، جاجرم ۴۶ نفر، گرمه ۳۳ نفر، راز و جرگلان ۹۹ نفر و اسفراین ۱۷۲ نفر به‌طور قطعی به بیماری کووید ۱۹ دچار شده‌اند.

دکتر هاشمی افزود: هم‌اکنون ۱۵۹ بیمار مشکوک به ابتلاء به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان خراسان‌شمالی بستری هستند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره