اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 07:30

یکشنبه, 17 فروردين 1399 ساعت 12:19

اجرای طرح کمک با هدف کاهش اثرات منفی کرونا ویروس در خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی از اجرای طرح کمک با هدف از کاهش اثرات منفی کرونا ویروس در استان خبر داد.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، ولی الله حیاتی در کارگروه اقتصادی و زیربنایی مدیریت کرونا ویروس استان اظهار داشت: به موجب این طرح تمامی دستگاه های اجرایی باید برنامه های عملیاتی خود برای کاهش اثرات منفی کرونا ویروس بر جامعه هدف خود را ارائه دهند.

حیاتی تصریح کرد: برنامه عملیاتی دستگاه های اجتماعی باید در دو بخش درون سازمانی برای کارکنان خود و نحوه خدمات رسانی به جامعه هدف خود باشد.

وی مطرح کرد: در شرایط موجود کشور که درگیر بیماری کرونا هستیم فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی باید با رعایت دستورعمل های بهداشتی جریان داشته باشند.

حیاتی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی حاضر در نشست تاکید کرد: شرایط امروز نیاز به هما و اراده انقلابی و جهادی است و همه باید با اهتمام بیشتر پای کار باشند.

حیاتی خبر خاطر نشان کرد: در راستای دستور استاندار مبنی بر ارائه طرحی جامع برای کاهش اثرات منفی کرونا ویروس در استان، امروز جلسات طرح کامک در قالب سه کارگروه سیاسی و امنیتی، فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و زیربنایی برگزار شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره