اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 09:29

جمعه, 20 خرداد 1401 ساعت 15:03
  • .

دشمن با دسیسه‌های مختلف سعی در نابودی اسلام دارد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام جمعه بجنورد گفت: توهین دو حزب حاکم هند به پیامبر اسلام(ص) نتیجه توطئه استکبار است و دشمن با این دسیسه ها سعی در نابودی اسلام دارد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار داشت: دشمنان در گذشته با تالیف کتاب شیطانی، رسم کاریکاتور و سوزاندن قرآن سابقه بسیار ناپسندی در مقابله با مسلمانان را داشتند و امروز با روشی دیگر از توطئه سعی در از بین بردن وحدت بین مسلمانان دارند.

وی تصریح کرد: سیاستمداران هندی که دست به این عمل زشت زده اند در بازی استکبار قرار گرفته اند و اگر این رویه را ادامه دهند در داخل کشورشان تفرقه ایجاد می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: اجازه ندادن به دانشجویان محجبه برای ورود به دانشگاه و اهانت به عکس شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله فعالیت های اسلام ستیزی بوده است که در کشور هندوستان طی این سال ها رقم خورده است که ضرورت دارد تا این رویه اصلاح شود.

وی بیان کرد: افتضاحی که در جشنواره کن در اهانت به امام رضا(ع) انجام شد، نمونه دیگری از دسیسه دشمنان است که سعی داشتند در این فیلم شخصیت این امام بزرگ را ترور کنند و دست اندرکاران این فیلم هیچ نتیجه ای نگرفتند و در نهایت رسوا شدند.

حجت الاسلام نوری در ادامه به سالروز ولادت امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: ثواب زیارت امام هشتم(ع) با زیارت دیگر پیامبران برابری می کند و باید از این برکت الهی، ثواب لازم را برد.

وی خاطرنشان کرد: امام رضا(ع) هیچ عزل و نصبی را در آن حکومت فاسد بنی امیه نپذیرفت و مسجد را به عنوان مکان رسیدگی به مشکلات مردم انتخاب کرد و هم اکنون این تفکرات صحیح موجب شد تا عزت بیشتری را در طول تاریخ پیدا کند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره