اخبار برگریده
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 22:28

یکشنبه, 01 خرداد 1401 ساعت 09:12
  • .

امروز میدان مبارزه با دشمنان ، تبیین تصمیم دولت در جهت هدفمندسازی یارانه است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در گفت ؛ با حذف ارز ترجیحی رانت از بین رفته و امروز میدان مبارزه ، تبیین تصمیمات درست دولت در جهت هدفمندسازی یارانه است.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری در مراسم صبحگاه رزمایش الی بیت المقدس۱۲ در سپاه شهرستان بجنورد ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات معجزه آسا و غرور آفرین بیت المقدس ، روز دزفول، روز مقاومت و ایثارگری را تبریک گفت و اظهار داشت؛ طبق فرمایشات امام راحل ، حفظ نظام از اوجب واجبات است و مهمترین فریضه در حال حاضر حفظ انقلاب اسلامی است.

وی به فرمایشات مولای متقیان امام علی (ع) اشاره کرد و بیان داشت ؛ از اویل انقلاب که ۴۳ سال می گذرد ، انقلاب و نظام با مشکلات و چالش های مختلفی روبرو بوده که براساس آن مشکلات، مردم جهاد کرده اند.

امام جمعه شهرستان بجنورد ادامه داد؛ در ۸ سال دفاع مقدس باید اسلحه به دست می گرفتیم و همزمان با ناامنی های درون کشور که اکثرا ایرانی بودند مبارزه می کردیم، چندی بعد دشمنان محاصره اقتصادی و تحریم های ظالمانه را به ملت ایران تحمیل نمودند که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جهاد اقتصاد مقاومتی را بیان داشته و آن را راه برون رفت از مشکلات عنوان نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین نوری یکی دیگر از چالش های انقلاب اسلامی را ، بروز اغتشاشات عنوان کرد و گفت؛ دشمنان با هر تصمیمی در انقلاب اسلامی ، جریان سازی می کنند، مانند اتفاقات اخیر که در روزهای گذشته اتفاق افتاد، دولت تصمیم گرفت یارانه ها هدفمند گردد، اما دشمنان ، پایگاه های بسیج ، مساجد ، حوزه های علمیه را مورد هدف قرار دادند و هدف دشمن ، دوستداران انقلاب و نظام است نه هدفمندسازی یارانه ها.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی گفت ؛ امروز میدان مبارزه با دشمنان ، تبیین تصمیم دولت در جهت هدفمندسازی یارانه است.

وی افزود؛ با توجه به مشکلات معیشتی مردم، دفاع از این طرح ملی سخت بوده ، اما با بیان لین ، استدلالی و با آمار و منطق می توانیم برخی از تصمیمات دولت را توضیح و تبیین نماییم.

در پایان مراسم صبحگاه رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ ، گردان های بسیج به انجام ماموریت و تمرین تاکتیک های مورد نظر پرداختند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره