اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 21:06

جمعه, 30 خرداد 1399 ساعت 16:19
  • .

توصیه امام جمعه بجنورد به شهرداران برای ایجاد فضای ورزش بانوان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام بجنورد و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: شهرداران استان باید مکان‌های مناسبی را برای ورزش بانوان ساماندهی و آماده کنند تا آنان بتوانند بدون دغدغه در آن به فعالیت ورزشی بپردازند.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های این هفته نماز جمعه مرکز استان خراسان شمالی با تبریک زادروز فرخنده حضرت معصومه (س) و روز دختر، افزود: دختران ما نعمت هایی هستند که خداوند به ما عطا کرده و باید محفوظ بمانند نه اینکه در کوچه و خیابان در معرض چشم ناپاک و نگاه های مسموم نامحرمان باشند.

وی تاکید کرد: ضروری است شهرداری ها فضاهایی سالم و امن در شهرها ایجاد کنند که بانوان بتوانند به راحتی و در کمال آرامش در آن به فعالیت ورزشی از جمله دوچرخه سواری بپردازند.

وی از حضرت فاطمه معصومه (س) به عنوان بهترین الگو برای بانوان یاد کرد و اظهار داشت: دشمنان ما زنان و خانواده ها را هدف قرار داده اند تا دختران عفیف و باحیا و خانواده های ما را از راه خارج کند و بر ماست تا از خانواده و زنان خود حمایت کرده و در برابر نیات شیطانی دشمن هوشیار باشیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی و نظام اسلامی که از خانواده در چهارچوب دین می ترسند، زنان، دختران و مادران ما را هدف هجمه خود قرار داده اند تا نهاد خانوده را، که به این بانوان باحیا و عفیف تکیه دارد، به نابودی بکشانند.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به برخی احادیث در فضیلت دختران افزود: دختران و زنان جامعه اگر عفت، حیا و حجاب را رعایت کنند در زمره فرشتگان قرار می‌گیرند.

عدالت در جذب نیروهای حق التدریسی آموزش و پرورش

امام جمعه بجنورد با اشاره به برکات سفر وزیر آموزش و پرورش به استان و خبر وی از جذب ۲۵ هزار نیروی حق التدریسی به بدنه این وزارتخانه، گفت: وزیر آموزش و پرورش وعده این امر را در سفر خود به خراسان شمالی داد که امیدواریم جذب این افراد براساس عدالت باشد و فقط نور چشمی ها دیده نشوند و افراد شایسته به حق خودبرسند ./ ایرنا

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره