اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 15:51

شنبه, 21 آبان 1401 ساعت 12:54
  • .

قرار گرفتن بر فراز سکوهای قهرمانی نماد عزم ورزشکاران ایران است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

قرار گرفتن بر فراز سکوهای قهرمانی نماد عزم ورزشکاران ایران است

رئیس جمهور ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته در مسابقات جهانی، تاکید کرد: قرار گرفتن پی در پی بر فراز سکوهای قهرمانی در میادین بین‌المللی نماد قدرت و عزم و اراده ورزشکاران ایران است.

به گزارش نسیم امروز به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی با صدور پیامی، قهرمانی افتخارآمیز تیم ملی والیبال نشسته مردان جمهوری اسلامی ایران در سیزدهمین دوره مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان در بوسنی و هرزگوین و کسب سهمیه حضور در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را به مربیان و اعضای این تیم تبریک گفت.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی والیبال نشسته مردان کشورمان در سیزدهمین دوره مسابقات ۲۰۲۲ قهرمانی جهان در بوسنی و کسب جواز حضور در پارالمپیک پاریس را به ملت شریف ایران تبریک می‌گویم.

کسب پیروزی‌های پی‌درپی و قرار گرفتن بر فراز سکوهای قهرمانی در میادین بین‌المللی ورزشی، نماد پویایی و قدرت ایرانیان و عزم و اراده ورزشکاران این مرز و بوم در فتح قله‌های افتخار است.

اینجانب از همه دست‌اندرکاران، مربیان و به‌ویژه قهرمانان تیم ملی والیبال نشسته صمیمانه قدردانی می‌کنم و با آرزوی سلامتی و سرافرازی برای همه ورزشکاران کشور، تداوم موفقیت این عزیزان را از خداوند مسألت دارم.

سیدابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران»

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره