اخبار برگریده
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 14:11

یکشنبه, 27 آذر 1401 ساعت 11:17
  • .

خراسان شمالی در انتظار تدفین ۶شهیدگمنام دفاع مقدس

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: در ۶ نقطه از خراسان شمالی، شهدای گمنام تدفین خواهند شد.

به گزارش نسیم امروز، امیر سرتیپ محمد نجاتی،در نشست خبری ودرجمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با تشییع ۳۰۰ شهید تازه تفحص شده در کشور، خراسان شمالی میزبان ۶ شهید گمنام خواهد بود که در ۶ نقطه از استان تدفین میشوند.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی تاکنون میزبان پیکر ۷۲ شهید گمنام بوده است، افزود: شهدای گمنام در ۳۲ نقطه از استان تدفین شدهاند.

سرتیپ نجاتی با اشاره به اینکه ۶ شهید گمنام تازه تفحص شده از ۲۹ آذرماه وارد استان میشوند، افزود: شهرستانهای فاروج، شیروان، اسفراین، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان، مانه و سملقان و بجنورد به ترتیب میزبان شهدای گمنام خواهند بود.

این مقام مسئول گفت: شهدای گمنام در پادگان یگان ویژه نیروی انتظامی استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، دادگستری کل، پتروشیمی بجنورد، در ستاد فرماندهی فراجای مانه و سملقان و روستای گزآباد این شهرستان تدفین خواهند شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان شمالی یاداوشد:شهدای گمنامِ خراسان شمالی مربوط به عملیات خیبر، بدر، کربلای ۵ با میانگین سنی ۱۷ سال، ۲۵ سال، ۳۵ سال، ۱۸ سال و ۴۰ سال هستند.

وی گفت: این مراسم با هماهنگی فرمانداران و فرماندهی مقاومت بسیج شهرستان ها اجرا می شود که در هر شهرستان ساعت ۱۵ بعدازظهر مراسم استقبال از شهدای گمنام، بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع آن شهرستان مراسم وداع و صبح روز بعد مراسم تشییع پیکرها انجام می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری ۶ شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) (۶ دیماه) خواهد بود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره