اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 10:09

سه شنبه, 06 ارديبهشت 1401 ساعت 15:17
  • .

استاندار خراسان شمالی با همراهی اهالی فهما به دیدار دو مادر شهید والامقام رفت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

با حضور استاندار خراسان شمالی در قالب طرح ملی شکوه مادری از دو مادر شهید والامقام در بجنورد تقدیر شد.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم به دیدار دو خانواده شهید رفت، قلب صبور و زبان شکرگزار دو مادر شهید را ستود و سر بر زانوی تکریم نهاد.

وی در این دیدارها که تنی چند از مسئولین استانی از جمله مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، فرماندار بجنورد و نیز مدیرکل دفتر استاندار نیز حضور داشتند، ابتدا درمنزل شهید «غلامرضا اسدی فیروزآبادی» حضور یافت و پای صحبت و خاطرات مادر شهید نشست و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا را مهمترین موضوع حال حاضر عنوان کرد و گفت: ترویج فرهنگ شهدا و رشادت های خستگی ناپذیر آن والامقامام، مایه امید به زندگی و تلاش بیشتر و رفع خستگی ها می شود.

حسین نژاد در ادامه اظهار امیدواری کرد: با ترویج فرهنگ شهدا بتوانیم همچون شهیدان ثابت قدم و خستگی ناپذیر در روند آبادانی جامعه اسلامی قدم برداریم.

وی پس از آن به دیدار خانواده شهید محمدرضا یزدانی از شهدای نیروی انتظامی رفت، و در کنار مادر بزرگوار شهید که در تمام مدت به یاد فرزند شهید خود اشک می ریخت، از این مادر و خانواده شهید قدردانی کرد.

شهید عالیقدر «غلامرضا اسدی فیروزآبادی» متولد 1346 و از نیروهای غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در سال های دفاع مقدس از مرزهای کشور دفاع کرد و سرانجام در سال 1365 در منطقه عملیاتی مریوان به درجه رفیع شهادت رسید.

همچنین شهید والامقام «محمدرضا یزدانی» از شهدای نیروی انتظامی است که سال 1371 در سن 30 سالگی در منطقه نصرت آباد سیستان و بلوچستان شهید شد.

گفتنی است، مرحله دوم طرح ملی سه شنبه های تکریم با هدف تکریم مادران معزز شهدا، با عنوان شکوه مادری از ابتدای سال گذشته در حال اجراست.

شناسایی و تکریم خانواده معظم شهداء و ایثارگران، چهره‌های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز و … در عرصه‌های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی محله در راستای تقویت سرمایه‌های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به‌ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی از اهم اهداف طرح ملی سه شنبه های تکریم می توان برشمرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره