اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 17:10

پنج شنبه, 02 ارديبهشت 1400 ساعت 12:50
  • .

پیام تبریک نماینده مردم استان به مناسبت 2 اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده مردم 5 شهرستان خراسان شمالی، با صدور پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

محمد وحیدی در این پیام ضمن تبریک به دلاور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آورده است: دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تدبیر و آینده نگری حضرت امام خمینی (ره) سرآغاز تشکیل نهادی متعهد و برخاسته از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی با پاسدارانی مخلص، مقتدر، وفادار به ارزشهای انقلاب اسلامی، شجاع، ازخودگذشته و پیشتاز در عرصه های مختلف نظامی، اقتصادی، سازندگی، فرهنگی و معنوی است.

در ادامه این پیام آمده است: درطول حیات پُرثمر این نهاد انقلابی، پاسداران جان برکف، به عنوان حافظان امنیت و آسایش، تمامی تهدیدها را به جان خریدند و فتنه ها و توطئه های داخلی و خارجی را نقش بر آب ساخته و به بهای جان خود، ایران عزیز اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح کشور از گزند آسیب ها، درامان نگه داشتند.

وحیدی در ادامه این پیام با بیان اینکه سپاه پاسداران علاوه بر قدرت نظامی و فرهنگی درعرصه خدمت رسانی به مردم عزیز نیز نقش آفرین بوده است، تاکید کرد: در حوادثی چون سیل، زلزله و اکنون نیز در بحران شیوع ویروس منحوس کرونا، پاسداران عزیز به عنوان ولی نعمتان نظام و انقلاب به خوبی ایفای نقش کرده اند.

نماینده مردم 5 شهرستان خراسان شمالی در این پیام تصریح کرده است: این نهاد با تکیه بر نیروی عظیم بسیج مردمی در هر میدانی که وارد شده، مقتدر و سربلند بیرون آمده است و همین افتخار آفرینی ها باعث کینه ورزی دشمنان زبون این ملت و انقلاب شده است.

در پایان این پیام آمده است: اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر سپاه پاسداران به ویژه سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به خانواده های معظم شهداء سپاه، جانبازان عزیز سپاهی و تمام فرماندهان و دلاور مردان غیور سپاه تبریک می گویم و توفیق روز افزون جان برکفان این عرصه را از خداوند متعال ذیل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواستارم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره