اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 23:23

شنبه, 06 اسفند 1401 ساعت 16:48
  • .

توسعه کشور در گرو وحدت و همدلی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: وحدت و یکدلی اقوام رمز تداوم توسعه و پیشرفت کشور در عرصه های گوناگون است.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در دیدار علمای اهل سنت خراسان شمالی اظهار کرد: بعد از انقلاب اسلامی وحدت بی نظیری در کشور شکل گرفته که همین امر موجب پیشرفت کشور در عرصه های گوناگون اقتصادی، علمی و نظامی شده است.

وی افزود: دشمنان با آگاهی از نقش وحدت، هر بار با حربه ای سعی در خدشه دار کردن آن داشته اند، اما با بصیرت علما و مردم تمامی توطئه آنان خنثی شده است.

حسین نژاد تصریح کرد: دشمنی استکبار جهانی با نظام اسلامی همچنان ادامه دارد به گونه ای که علما باید همواره مردم را از توطئه های دشمنان آگاه کنند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تاکید کرد: این روزها نیز سعی دارند با حربه هایی در بخش اقتصادی به نظام اسلامی آسیب وارد کنند، اما با همدلی تمام مدیران و بصیرت و آگاهی مردم نتوانسته اند، موفق شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه مرکز درمانی رازوجرگلان به زودی بهره برداری خواهد شد، تصریح کرد: با واگذاری کامل مرکز درمانی ارتش در راز و جرگلان به دانشگاه علوم پزشکی استان به زودی خدمات بهداشتی و درمانی متناسب با ظرفیت این مرکز به مردم منطقه ارایه خواهد شد.

حسین نژاد افزود: عملیات اجرایی بیمارستان ۶۴ تختخوابی راز و جرگلان نیز که پروژه آن حدود ۱۰ سال مسکوت باقی مانده بود، آغاز شده است.

استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با مجموعه این اقدامات شاهد ارتقای شاخص‌ها و تحقق عدالتِ سلامت در منطقه مرزی و محروم راز و جرگلان خواهیم بود.

شهرستان راز و جرگلان با ۶۲ هزار نفر جمعیت از داشتن بیمارستان بی‌بهره است و مردم این منطقه ناگزیرند برای دریافت خدمات درمانی فاصله چند ۱۰ کیلومتری آن تا شهرستان مانه و سملقان و یا بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی را طی کنند.

بیش از ۱۰ درصد از جمعیت ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی را ترکمن های اهل سنت تشکیل می دهند که در شهرستان های راز و جرگلان، مانه و سملقان و بجنورد سکونت دارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره