اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 14:52

یکشنبه, 23 بهمن 1401 ساعت 10:34
  • .

بام و صفی آباد در خراسان شمالی شهرستان شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی از شهرستان شدن بام و صفی آباد در این استان خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد اظهار داشت: با تصویب هیأت وزیران، در استان خراسان شمالی با تغییر نام بخش بام و صفی آباد به مرکزی ، یک شهرستان به نام بام و صفی آباد از ترکیب دو بخش مرکزی و بام ایجاد می شود و شهر صفی آباد بعنوان مرکز شهرستان بام و صفی آباد تعیین می شود‌.

وی افزود: در شهرستان اسفراین مرکز دهستان زرق آباد بخش مرکزی به روستای اجغان و مرکز دهستان صفی آباد به روستای الست علیا تغییر می یابد. وی با بیان اینکه در در شهرستان اسفراین یک بخش به نام زرق آباد از ترکیب دو دهستان دامن کوه و زرق آباد ایجاد می شود ، تصریح کرد:روستای زرق آباد بعنوان مرکز بخش زرق آباد تعیین می شود .

حسین نژاد تصریح کرد: در بخش بام و صفی آباد یک دهستان به نام دهنه شیرین از ترکیب روستاها ، مزرعه ها و مکان های واقع در محدوده جغرافیایی موضوع نقشه پیوست که تأیید شده به مهر دفتر هیات دولت است از جمله از جمله روستاها ، مزرعه ها و مکان های دهنه شیرین، مقصود آباد ، گک، قنبر باغی، راوخ، باغشجرد، قارضی، زنفت، عباس آباد، جوزقه، اسفید، کلاته گسک شوری، کلاته هیو، کلاته پیر، جوادیه و فیروز آباد است که روستای دهنه شیرین بعنوان مرکز دهستان دهنه شیرین تعیین می شود.

وی خاطر نشان کرد: در بخش بام و صفی یک دهستان به نام ساریگل از ترکیب روستاها و مزرعه ها و مکان های واقع در محدوده جغرافیایی موضوع نقشه پیوست که تأیید شده به مهر دفتر هیات دولت است از جمله بیکر آباد ،چهارمست، جهان، کاریزدر، دستجرد، اردین، زالی، عیسی باغ، کوشندر، بانی در، باباقدرت، دهنه اجاق و ساریگل است که روستای دهنه اجاق بعنوان مرکز دهستان ساریگل تعیین می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره