اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 15:11

چهارشنبه, 19 بهمن 1401 ساعت 07:44
  • .

جنگ رسانه ای دشمن نشانه اقتدار ایران اسلامی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: جنگ رسانه ای دشمن نشانه اقتدار ایران اسلامی است که ترس در دل دشمنان انداخته است.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در آیین اختتامیه جشنواره رسانه ابوذر استان خراسان شمالی اظهار کرد: اینک دشمنان در جنگ رسانه ای از تمامی ظرفیت ها استفاده می کنند و در سال های اخیر رسانه های خود را بسیار گسترش داده اند.

وی افزود: در مقابل جنگ رسانه ای باید آمادگی کامل داشته باشیم در غیر اینصورت رسانه های بیگانه بر ما تاثیر گذار خواهند بود.

حسین نژاد تصریح کرد: همچنین باید در این خصوص شناخت کافی داشته باشیم چرا که دشمن با انواع روش ها، نقطه نظرات خود را به جامعه تزریق می کنند ما نیز باید به نوعی واکسن زده باشیم.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه رسانه ها باید بدانند چگونه قلم بزنند گفت: قلم باید در خدمت حق، حقیقت و دین باشد. قلم نقش بسیار حساسی دارد که رسانه ها باید از این مهم مواظبت کنند و از حقیقت خارج نشوند.

خبرنگاران سربازان خط مقدم جنگ شناختی هستند

جانشین فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه(ع) خراسان شمالی نیز در این آیین گفت: سربازان خط مقدم جنگ شناختی هستند و در این خصوص رسالت سنگین دارند.

سرهنگ پاسدار عین الله حاتمی افزود: رسانه به عنوان ابزاری می تواند مغزها را تسخیر و سبک زندگی جدیدی ایجاد کند و به نوعی فکرها را در کنترل خود در می آورد.

وی تصریح کرد: دشمنان در سال های اخیر رسانه های خود را بسیار گسترش داده اند تا بتوانند سبک زندگی ما را تغییر دهند و خواسته های خود را بر جامعه تحمیل می کنند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه(ع) خراسان شمالی اظهار کرد: رسانه های ایران اسلامی خط مقدم مبارزه با جنگ رسانه ای دشمنان هستند و باید در این راه تلاش کنند و نگذارند دشمنان سبک زندگی ما را تغییر دهند.

دادستان انقلاب اسلامی نیز در این آیین نقش رسانه ها را در جامعه بی بدیل دانست و گفت: اینک که جنگ رسانه ای وجود دارد نقش رسانه های کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

سید جواد ایلالی افزود: جنگ ترکیبی و اطلاعاتی در حال وقوع است و دشمنان تبلیغات زیادی راه انداخته اند و به دنبال اهداف شوم خود هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بخشش رهبر معظم انقلاب در خصوص اغتشاشگران اشاره ای کرد و گفت: در این استان نیز ۶۵۰ پرونده با حدود ۷۵۰ متهم ایجاد شده بود که پرونده ها در هر مرحله ای که هستند متوقف خواهد شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره