اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 23:53

شنبه, 10 دی 1401 ساعت 07:45
  • .

قدرت آمریکا رو به افول و فروپاشی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

وزیر اسبق اطلاعات گفت: انقلاب اسلامی ایران کاری کرده است که قدرت آمریکا و استکبار جهانی رو به افول و فروپاشی پیش می رود.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حیدر مصلحی روز جمعه در مراسم بزرگداشت ۹ دی در بجنورد مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: مقاله های بسیار و نخبگان زیادی افول آمریکا و استکبار را اعلام کرده اند و ایران و انقلاب اسلامی را عامل این فروپاشی می دانند.

وی افزود: آمریکا تلاش دارد تا با هزینه هنگفت و سرسام آور، انقلاب را برچیند و در این زمینه داعش را در سوریه و عراق ایجاد کرد تا با انقلاب مقابله کند اما هیچوقت به نتیجه نرسید.

وزیر اسبق اطلاعات با اشاره به توطئه‌های دشمن علیه ایران گفت: قضیه ۹ دی حرکت بزرگ ایران در مقابل استکبار بود، هدف در فتنه ۸۸ براندازی نظام است و این هدف در راس برنامه های اعتشاشگران قرار داشت.

وی افزود: مردم صبر و صعه صدر نشان دادند تا اینکه با ارشاد مقام معظم رهبری به میدان آمدند و معجزه بزرگ به وسیله مردم ایجاد شد.

حجت الاسلام مصلحی اظهار کرد: انقلاب های زیادی در تاریخ شکل گرفته است که در طی ۲ یا سه سال جمع شدند و تنها انقلاب ایران است که با محوریت ولایت فقیه بیش از ۴۰ سال جلو رفته و با استکبار مبارزه و آن را زمین‌گیر کرد.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال فاصله مردم از ولایت فقیه است گفت: انقلاب در چهار دهه گذشته با توطئه های سنگین دشمن روبه رو بود، اوایل انقلاب شاهد بیش از ۱۷ هزار شهید ترور بودیم و این شهدا از اقشار مختلف رییس جمهور و نخست وزیر تا واکس زن کوچه ها بودند.

وزیر اسبق اطلاعات ادامه داد: دشمن با ترور به نتیجه نرسید و پس از آن، ایران در هشت سال دفاع مقدس نه با رژیم بعث بلکه با تمام دنیای استکبار جنگید، در دوران دفاع مقدس وضعیت به گونه ای بود که سیم خاردار به ایران نمی دادند اما با وجود حمایت ها از صدام به نتیجه نرسید.

وی افزود: در دوران تهاجم فرهنگی هم، دشمن علیه ایران بسیار هزینه کرد و بر ما نیز هزینه تحمیل شد اما با ارشاد مقام معطم رهبری این توطئه ها هم به نتیجه نرسید.

حجت السلام مصلحی افزود: تهاجم اجتماعی، برنامه دیگر دشمن است و در آن دشمن دنبال فروپاشی نظام خانواده بود و در سال ۱۳۸۸ دنبال توطئه نفوذ بود که موفقیت های مقطعی به دست آورد اما تداوم نداشت.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب چند سال گذشته‌در این باره هشدار دادند و نیاز است مراقبت و حساسیت لازم در این باره داشته باشیم.

حجت الاسلام مصلحی اضافه کرد: دشمن عجله ای ندارد با سرمایه گذاری و برنامه ریزی بر روی شخصیت ها کار می کند، دشمن دنبال این است که جریان سازی کند ولی مردم ما آگاه و هوشیار هسترد.

وی عنوان کرد: دشمن در نفوذ جریانی، تلاش دارد مردم و مسوولان و نخبگان دچار اشتباه محاسباتی شوند، یک اقدام دشمن در این باره گزارش دروغ و خلاف است.

وزیر اسبق اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی در کشود سبب گلایه مردم شده است گفت: این شرایط ناشی از جراحی اقتصادی است چرا که این جراحی هزینه دارد و پیش از آن کسی جرات ورود نداشتند اما دولت سیزدهم با شهامت وارد شد و پیش بینی می‌شود که مشکلات این جراحی تا یک سال ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال سوء استفاده از این جراحی و اقدام اقتصادی است تا جوانان را بشوراند، دشمن می داند کشور در زمینه علمی پیشرفت کرده است و به تکنولوژی موشک و هواپیما و بسیاری اقدامات پیشرفته دست یافته است.

وزیر اسبق اطلاعات با بیان اینکه ملت پای انقلاب است گفت: دشمن تلاش دارد با اشتباه محاسباتی مردم را در مقابل نظام قرار دهد اما کور خوانده است.

مراسم محوری یوم الله ۹دی در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی امروز جمعه ساعت ۹:۳۰ صبح در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.

در تقویم ایران اسلامی ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره