اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 17:37

جمعه, 13 آبان 1401 ساعت 13:51
  • .

حضور پرشور مردم خراسان‌شمالی در مراسم ۱۳ آبان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

روز جمعه مصادف با ۱۳ آبان در خراسان شمالی، دیار فرهنگ‌‍ها و قومیت‌ها خروش و غوغایی برپا بود و سیل جمعیت از سرغیرت به پاسداری از کیان مهین اسلامی و سرکوب دشمنی‌ها جاری شده است.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا مردم غیور و ولایتمدار خراسان شمالی در شهرها و روستاها امروز به پا خاسته اند تا حماسه ای دیگر از میهن دوستی و وطن پرستی خلق کنند.

به پا خاسته اند تا با حضور خود، سیلی خروشان باشند در مقابل پلیدی و ناپاکی های استکبار.

حضور مردم در شهرهای خراسان شمالی از کرد، ترک، ترکمن، فارس و تات بار دیگر آیینه ای تمام نما از وحدت و انسجام ملت ایرانی است که به رخ جهان کشیده شد.

امروز جمعیت زیادی از زن، مرد، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو، کشاورز و کاسب سیلی از حضور به راه انداختند تا عزم خود را در دفاع از کشور به نمایش بگذارند.

مردم امروز به صحنه آمدند تا بیزاری و انزجار از مستکبران و بدخواهان نظام اسلامی را فریاد بزنند.

وحدت و انسجام و یکدلی خراسان شمالی، دیار قومت ها، دیاری که ترکمن و شیعه سال های سال مسالمت آمیز کنار هم زیسته اند، زبانزد ایران و جهان است اما امروز بار دیگر، برگ دیگری از این وحدت رقم خورد.

ترکمن و شیعه دست در دست هم و دوش در دوش یکدیگر، انزجار از استکبار و دفاع از میهن را فریاد زدند.

مردم ایران، بیش از چهار دهه است که فتنه ها و توطئه های مستکبران را دیده اند و هر بار با بصیرت و هوشیاری، دسیسه ها را پاسخ داده اند، امروز بار دیگر آمده اند که به دشمنان نشان دهند که همچنان بر سر پیمان هستند و پایبند نظام اسلامی و انقلاب می مانند.

آنچه امروز در خراسان شمالی همه دنیا شاهد بود، اقتدار، قدرت، سربلندی، هوشیاری و بصیرت مردم است که در خیابان ها و شهرها و روستاها به تصویر کشیده شد.

مردم ما نشان داده اند که با وجود متانت و صبوری در برابر هنجار شکنی ها، در برابر افرادی که قصد صدمه و ضربه به نظام دارند، کوتاه نمی آیند، استوار و محکم در برابر زیاده خواهی ها و کینه ورزی های دشمن می ایستند و تا پای جان پشتیبان نظام هستند.

امروز مردم خراسان شمالی در بیش از ۳۰ نقطه شهری و روستایی، از شهرستان مرزی راز و جرگلان گرفته تا شهرستان های کویری گرمه و جاجرم، شهرستان سرسبز مانه وسملقان، اسفراین و بجنورد و شیروان همه و همه علیه اقدمات آشوبگرانه که از استکبار خط گرفته اند، خروشیدند.

روز ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، بار دیگر بصیرت مردم خراسان شمالی به نمایش گذاشته شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره