اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 15:59

یکشنبه, 08 آبان 1401 ساعت 12:59
  • .

توسعه ارتباطات خراسان شمالی با استان آخال ترکمنستان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی بر توسعه ارتباطات خراسان شمالی با استان آخال ترکمنستان با بازگشایی گذر مرزی تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در جلسه شورای اداری استان ، توسعه ارتباطات استان با استان آخال ترکمنستان، سیزده آبان تجدید میثاق دوباره با شهدا و حضور پررنگ مدیران در شهرستان ها را مورد تاکید قرار داد و گفت : در سفر اخیر هیات سیاسی و تجاری استان به ترکمنستان ایجاد گذر مرزی بعنوان یک نقشه راه در جهت توسعه روابط تجاری مورد توجه قرار گرفت.

وی به موضوع اغتشاشات اخیر کشور نیز اشاره کرد و افزود: دشمنان با حربه های مختلف وارد این کارزار شده اند اما شکست آنان قطعی است زیرا عملیات تروریستی آنها در شاهچراغ بیانگر عجز و ناتوانی بود.

حسین نژاد با بیان اینکه جمعیت استان از مرز یک میلیون نفر گذشت، تصریح کرد : تقویت اقتصاد روستاها نباید مورد غفلت قرار گیرد تا شاهد مهاجرت معکوس باشیم.

وی شرکت در راهپیمایی سیزده آبان را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت : شرکت در راهپیمایی سیزده آبان تجدید میثاق دوباره با شهدا و بیعت با مقام معظم رهبری است لذا حضور پررنگ در این راهپیمایی یک الزام است.

وی به برگزاری یادواره شهدای وحدت در استان اشاره کرد و افزود:با برگزاری یادواره شهدای وحدت این هدف را منعکس خواهیم کرد که به هیچ عنوان به دشمنان اجازه هیچ نوع تفرقه افکنی و نفوذ در خاک ایران را نمی دهیم .

حسین نژاد بر حضور پررنگ مدیران دستگاه های اجرایی استان در سطح شهرستانها تاکید و خاطر نشان کرد: گزارش مشکلات شهرستانها باید توسط بازدید میدانی مدیران ارائه شد ضمن آنکه این مدیران مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت زیرا هدف اصلی برقراری توازن در شهرستانها است .

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره