اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 16:29

دوشنبه, 18 مهر 1401 ساعت 09:15
  • .

اعلام همبستگی اهل سنت خراسان شمالی با نظام اسلامی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

اهل سنت خراسان شمالی، در همان روزهای نخست اغتشاشات با انتشار بیانیه ای همبستگی و ارادت خود را به نظام اسلامی اعلام و اغتشاشات اخیر را طرحی برای ضربه به نظام اسلامی از سوی دشمنان دانستند.

به گزارش نسیم امروز، علما و روحانیون اهل سنت در این بیانیه آورده اند:

فوت «مهسا امینی» نباید موجب سوء استفاده دشمنان انقلاب و بهانه ای برای تیشه زدن به ریشه نظام اسلامی شود.

این بیانیه می افزاید: دلیل اصلی درگذشت "مهسا امینی" باید از سوی مسوولان مربوطه بررسی و مطالبات از راه قانونی انجام شود و بی تردید تخریب اموال مردمی راهکار درستی نیست و علت مرگ خانم امینی باید دقیق بررسی شود تا خدایی نکرده، حقی باطل نشود و شفاف سازی کامل انجام شود.

جامعه روحانیون اهل سنت خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی باید این مطالبه را از راه قانونی پیگیری کنند، تصریح کردند: همچنان که رییس جمهور، ضمن تسلیت به خانواده مرحومه خواستار بررسی دقیق موضوع شدند و قول مساعد دادند؛ باید به نظر گروه تحقیق در این خصوص احترام قایل شوند.

علمای اهل سنت استان ضمن محکوم کردن اغتشاشات کنونی در بهانه قراردادن مرگ مهسا امینی، خاطرنشان کردند: مردم نباید اجازه دهند تا در میان مطالبه به حق آنها، دشمنان ایران اسلامی رخنه پیدا کنند و با سوء استفاده از این بهانه به اموال عمومی آسیب رسانده و موجب ایجاد رعب و وحشت شوند.

در این بیانیه آمده است: تمامی اقدامات هنجار شکنانه اغتشاشگران که بخشی از آن را رسانه های معاند غربی پوشش می دهند و به فکر تجزیه ایران اسلامی و ایجاد تفرقه بین اقوام هستند، شدیدا محکوم است.

علمای اهل سنت خراسان شمالی در این بیانیه تاکید کرده اند که تخریب اموال عمومی و شعارهای ضد اسلامی و قرآنی که توسط اغتشاشگران سر داده می شود، به هیچ عنوان مورد تایید نیست و کاملا نزد اهل سنت محکوم است به گونه ای که از مردم خوب ایران تقاضای متانت و بردباری در قبال تمام مشکلات را خواستار و امید تفکر در برابر نعمت بزرگ امنیت را داریم.

آخرین ویرایش در سه شنبه, 19 مهر 1401 ساعت 09:36
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره