اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 05:35

یکشنبه, 28 فروردين 1401 ساعت 12:55
  • .

تحقق استقلال واقعی از آرمان های شهدا است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت : تحقق استقلال واقعی از آرمان های شهدا است لذا فرزندان شاهد می توانند در این مسیر با افزایش توانمندی های خود گام های موثری را بردارند.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در دیدار با فرزندان شاهد مجموعه استانداری و فرمانداری ها ، با تاکید بر اینکه فرزندان شاهد وارث خون شهدا هستند ،افزود: شهدا با تقدیم جان خود قدم های بزرگی را در مسیر تحقق استقلال واقعی برداشتند که فرزندان شاهد می توانند با افزایش دانش خود در تخصص های مختلف در پیشبرد بیشتر اهداف والای این استقلال کمک کنند.

وی در باب انتصابات با بیان اینکه اولویت اصلی با توانمندی های فرد است ،گفت: در انتصابات مدیریتی اولویت اصلی در احراز شایستگی و توانمندی های فرد است فقط در شرایط یکسان اولویت با فرزندان شاهد و ایثارگران خواهد بود.

دکتر حسین نژاد به اهمیت شعار سال مقام معظم رهبری اشاره و افزود : بسیاری از مزیت های کشور باید بومی سازی شود لذا با تقویت شرکت های دانش بنیان این مهم محقق می شود که یکی از راه های تثبیت استقلال در کشور هم ، اهمیت ویژه به این شرکت ها است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی نیز در این دیدار گفت : در حال حاضر ۴۵ فرزند شهید ، ۲۱ نفر جانباز ،۳۴ فرزند جانباز ، یک نفر آزاده و ۱۶۲ نفر ایثارگر در مجموعه استانداری مشغول خدمت هستند.

علی بیگ زاده خراسان شمالی را یکی از پیشتازان اجرای طرح سپاس در کشور ذکر کرد و افزود: بر اساس این طرح تمام مدیران مکلف به دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران هستند که بیشترین دیدار ها هم در خراسان شمالی بوده است.

گفتنی است در پایان این دیدار با حضور استاندار خراسان شمالی از فرزندان شاهد مجموعه استانداری و فرمانداری ها تجلیل بعمل آمد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره