چاپ کردن این صفحه .
یکشنبه, 19 دی 1400 ساعت 10:40

بهره مندی از تشکل های مردمی در راستای توسعه استان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: بهره مندی از ظرفیت تشکل ها و گروه های مردمی در راستای توسعه استان و بالابردن فرهنگ مطالبه گری در مردم مثمر ثمر خواهد بود.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در دیدار نمایندگان گروههای جهادی با تاکید بر اینکه امروزه حکمروایی جایگزین حکمرانی شده است، گفت: امروزه تلاش می شود بسترهای لازم در جامعه برای پذیرش مباحث فرهنگی، عمرانی و... تقویت شود که موجب استقبال مردم از انجام کارهای مختلف شده است.

وی افزود: ابعاد کارهای گروه های جهادی محدود نیست و اعتقاد دارم اگر روحیه جهادی در این گروه ها به روحیه اداری تبدیل شود دیگر بهره وری گذشته را نخواهد داشت.

حسین نژاد با تاکید بر بهره مندی دستگاه های اجرایی از ظرفیت تشکل های مردمی، گفت: تحقق این هدف مستلزم اطلاع رسانی کارهای انجام شده توسط این گروه های جهادی در جلسات مهم استانی و شهرستانی است.

وی گفت: گروه های جهادی و تشکل های مردمی می توانند به عنوان بازوان توانمند و قوی دستگاه های اجرایی در انجام کارها موجب بالا بردن سطح مطالبه گری مردم و آگاهی آنان نسبت به وظایف مسئولان خواهد شد.

حسین نژاد با بیان اینکه مدیران جهادی باید در کنار گروه های جهادی پا به پای یکدیگر حرکت کنند، تصریح کرد: سقف اعتبارات استان محدود است تنها انجام اقدامات جهادی و بهره مندی درست از ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه موجب از بین رفتن این محدودیت و توسعه استان خواهد شد.

به گفته استاندار خراسان شمالی در راستای توسعه اشتغال خرد مردم باید همراه دولت باشد که حضور گروه های جهادی و تشکل های مردمی برای تحقق این هدف مثمرثمر خواهد بود.

حسین نژاد به اشاره به سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری در سال 91 به استان خراسان شمالی، افزود: منویات ایشان از جمله رسیدگی به امور مردم و بهره مندی درست از ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه می تواند نقشه راه توسعه استان باشد که این موارد مورد تاکید رئیس جمهور نیز می باشد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn