اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 14:58

سه شنبه, 30 آذر 1400 ساعت 14:26
  • .

توسعه استان نیازمند ارائه طرح های کامل و جامع

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت : با اعتبارات اندک دولتی نمی توان توسعه و تحول را در استان رقم زد بلکه راه اصلی آن ارائه طرح های پخته ،جامع و خلاقانه منطبق با شاخص های محوری است .

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در دیدار اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب،شورای وحدت استان و شورای مردمی وفاق نیروهای مردمی انقلاب اسلامی در استان با بیان اینکه پایداری یک دولت منوط به پشتیبانی مردم است ، افزود : برای رسیدن به توسعه باید اهداف کوتاه، میان و بلند مدت و همراه با راهکارهای اجرایی تعیین کرد و در این مسیر نقاط قوت را اصلاح و نقاط ضعف را حذف کرد .

وی با تاکید بر اینکه اشراف کامل از وضعیت استان ضرورت دارد ،افزود : شناخت وضع موجود و رسیدن به وضع مطلوب و ارائه راهکار برای هر مدیری الزامیست و مدیران باید افرادی دلسوز با اعتقاد قلبی به نظام و سیاست های کلی نظام باشند.

حسین نژاد با تاکید بر تقویت نیروهای بومی استان تصریح کرد : تلاش همگان باید همسو با سیاست های دولت باشند.

وی خاطر نشان کرد: مدیران بر مبنای پتانسیل و توانمندی های استان در سند آمایش سرزمین و با تاکید بر به کارگیری خرد جمعی حرکت کنند.

حسین نژاد معیشت ، تحول اقتصاد و آرامش مردم را از اولویت های مهم مسئولان دانست و گفت : همه مدیران بر مدار این ارکان اساسی فوق برنامه های خود را ادامه دهند و اگر مسیری نیز اشتباه است از ادامه کار در آن مسیر منصرف شده و مسیر درست را در پیش بگیرند.

در ابتدای این دیدار نیز برخی از اعضای حاضر به بیان دیدگاهها و دغدغه های موجود در استان و ارائه پیشنهاد پرداختند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره