اخبار برگریده
سه شنبه, 28 فروردين 1403 22:00

چهارشنبه, 12 آبان 1400 ساعت 13:58
  • .

دومین استان در حماسه حضور؛ آخرین استان در تعیین تکلیف استاندار

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

یک فعال رسانه در یادداشتی در تاخیر دولت در تعیین تکلیف استاندار خراسان شمالی انتقاد کرد و نوشت: مظلومیت خراسان شمالی در نقشه انتصابات استانداران دولت سیزدهم در شمال و شرق کشور مشهود است.

علی خادمی مدیرمسئول نسیم امروز در این یادداشت آورده است:

به رغم گذشت بیش از 2 ماه از انتخاب کابینه دولت سیزدهم؛ به نظر می رسد انتصاب استانداران سراسر کشور با انتصاب استاندار خراسان شمالی به ایستگاه آخر خواهد رسید.

در حالیکه خراسان شمالی در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با 64 درصد افراد واجد شرایط رای دادن، با افتخار موفق به کسب رتبه دوم بعد از خراسان جنوبی شد؛ اما در انتصاب استانداران از سوی دولت محترم؛ گویا این استان به فراموشی سپرده شده و قرار است در پایین ترین رده جدول انتصابات قرار بگیرد.

آنچه در ماههای اخیر و پس از طرح مشکلات اقتصادی، بیشتر در سطح جامعه و در بین رسانه ها، سیاسیون ، مدیران دستگاههای اجرایی و... و در مراودات و برخوردهای روزانه شنیده می شود؛ این است که " از استاندار خراسان شمالی چه خبر؟"

نگاه و پیگیری هر روز بخشی از جامعه، روزهای یکشنبه و چهارشنبه این هفته و هفته های بعدی جلسات هیات وزیران را به انتظار نشسته تا شاید دولت محترم گوشه چشمی به خراسان شمالی کرده و تکلیف استاندار این استان را هم مثل سایر استانهای کشور، روشن و از تبعات بلاتکلیفی آن بکاهد.

این انتظار از دولت محترم و وزیر کشور می رود تا با نگاهی مضاعف به استانهای محروم و مرزی به ویژه به استانی که مقام معظم رهبری آن را استان "دارالمعرفه" استان باب الرضا(ع) و گنجینه معرفت ها خواندند، نماینده عالی دولت را هرچه سریعتر منصوب و اجازه ندهد که هر روز با پخش شایعات و شنیده ها، نام یک نفر، به نام استاندار این استان بر سرزبانها بیفتد.

نقشه استانهای کشور در انتصاب استانداران دولت سیزدهم نشان می دهد که خراسان شمالی چگونه در شمالی ترین نقطه مرزی در منطقه شمال و شرق کشور مظلوم مانده و در حالیکه استانهای خراسان رضوی، جنوبی، گیلان، گلستان، سمنان و ... استاندار خود را شناخته اند، این استان همچنان از این نعمت بی بهره است.

جای دارد که نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی فارغ از مداخله در انتخاب استاندار این استان، از مظلومیت خراسان شمالی دفاع و از دولت محترم این مهم را خواستار شوند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره