چاپ کردن این صفحه .
شنبه, 14 فروردين 1400 ساعت 10:55
  • .

تحقق شعار سال کلید حل مشکلات کشور است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

یکی از استاد دانشگاههای خراسان شمالی گفت: تحقق شعار سال با همت مردم و مسئولان، کلید حل مشکلات کشور است.

عباس کیفی بجستانی در گفتگو با خبرنگار نسیم امروز، اظهار کرد: نامگذاری شعار سال که چندین سال است از سوی مقام معظم رهبری انتخاب می‌شود کاملاً کارشناسی شده و با بررسی دقیق مشکلات و با مطالبات دقیق صورت می‌گیرد.

این استان علوم قرآنی افزود: تحقق شعار سال با همت مردم و مسئولان، کلید حل مشکلات کشور است و برداشتن موانع اقتصادی نیازمند هم افزایی در قوای سه گانه است.

وی یادآورشد: «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نشان از اهمیت اقتصاد دارد و این اهمیت نیازمند توجه مسئولان برای بهبود شرایط معیشتی و اقتصادی حاکم بر جامعه است.

کیفی بجستانی افزود: رهبری مانند همیشه نقشه راه را داده‌اند و ریل گذاری، سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی هم باید با تلاش جمعی باشد تا همه دست در دست هم، برای ساختن ایران آباد و آزاد تلاش کنند.

وی تصریح نمود: قطعا تولید و رونق آن در کشور مهم‌ترین مسئله در ایجاد رونق اقتصادی است و این مسئله در گرو ایجاد پشتیبانی همه جانبه مسئولان کشور است.

کیفی بجستانی حمایت از تولیدات داخلی را از مهم‌ترین راهکارهای تحقق شعار سال و رونق تولید عنوان کرد و گفت: عزم ملی برای حمایت از کالای ایرانی باید در کشور ایجاد شود.

وی افزود: مردم باید همراه با مسئولان حامی تولید باشند و این امر محقق نمی‌شود مگر اینکه همگان خرید کالای ایرانی را مورد توجه قرار دهند.

این فعال قرآنی گفت: در جمهوری اسلامی هدف حفظ ارزش‌های انقلاب و اسلام بر طبق آموزه‌های دینی است که سربازان گمنام امام زمان (عج) با اهداف مذکور در عرصه‌های مختلف با متخلفان، دشمنان و معاندان مبارزه و برای کمک به مظلوم و محرومان جامعه تلاش می‌کنند بدون اینکه انعکاس ظاهری و اجتماعی داشته باشند.

کیفی بجستانی به انتخابات پیش رو در سال جاری اشاره کرد و گفت: مردم باید در این زمینه هوشیارانه عمل کنند، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بسیار حائز اهمیت است و در تعیین سرنوشت آینده کشور بسیار اثرگذار است.

این فعال قرآنی در بیان راهکارهای جذب مخاطبان قرآنی درسال جدید ، نقش اساتید، معلمان و مربیان قرآن را بسیار مهم دانست و افزود: اساتید، معلمان و مربیان قرآن باید دانش خود را به‌روز کنند، سواد رسانه‌ای و دغدغه قرآن داشته باشند و خودشان در زمینه قرآن فعالیت مستمر داشته باشند تا در جهت ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی کوشا بوده و وظیفه خطیر خود را در سال جدید انجام دهند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn