اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 10:49

چهارشنبه, 22 بهمن 1399 ساعت 18:34
  • .

قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار خراسان شمالی از حضور مردم

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه و استاندار خراسان شمالی در پیامی از حضور پرشور و باشکوه مردم استان در گرامیداشت چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قدردانی کردند.

بهگزارش نسیم امروز،  متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بدون شک هر ساله حضور باشکوه ملت بزرگ ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده بلوغ سیاسی آنان بوده است که همیشه تصاویری شورانگیز و پرافتخاری را در برابر دیدگان دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش می گذاشت اما امسال که به دلیل شیوع بیماری منحوس کرونا و با هدف حفظ جان و سلامت مردم این حضور به صورت رژه خودرویی برگزار شد.

باز هم مردم شریف و ولایتمدار استان خراسان شمالی بمانند سایر نقاط کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی حضوری پرشور را رقم زدند و برگ زرین دیگری را در تاریخ این مرز و بوم ثبت کردند. این حضور که در آن تمامی اقشار مردم و حتی نسل های چهارم و پنجم انقلاب به زیبایی خودنمایی می کرد، نشان دهنده پیوند عمیق ملت ایران با انقلاب اسلامی و تجدید بیعت مجدد با آرمان های امام راحل و مکتب سردار دل ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که باز هم توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی را در ناکارآمدی نظام و ایجاد شکاف بین امت و نظام خنثی نمود.

بی شک این حضور مقتدرانه و انقلابی بیانگر موج همدلی ملت و حاکمیت است که به ما مسئولان یادآور می شود در برابر این ملت شریف و ولایتمدار رسالت خطیری بر عهده داریم تا با تلاش شبانه روزی مشکلات را برطرف و نیازها را تامین کنیم.

اینجانبان از مردم مومن، ولایتمدار، انقلابی، شجاع و با بصیرت استان خراسان شمالی قدردانی می نمائیم و امید داریم که به لطف الهی و در سایه رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و با اتحاد و همبستگی آینده ای درخشان برای میهن عزیزمان ایران رقم خواهد خورد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره