اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 07:02

چهارشنبه, 22 بهمن 1399 ساعت 13:19
  • .

پرداخت ۱۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش خصوصی برای رونق اقتصادی و توسعه

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت :۱۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات به بخش خصوصی پرداخت کردیم این به معنای رونق تولید و یکدستی بین تمام عوامل اجرایی است.

به گزارش نسیم امروز، محمد علی شجاعی در برنامه خیابان انقلاب پلاک ۴۲ افزود: برای ساختن، احداث، آبادانی و پیشرفت باید شتاب کرد و زمان اندکی برای تحقق این توسعه داریم اما در سایه انسجام می توانیم این امر را محقق کنیم.

وی بیان کرد:توسعه و پیشرفت رشد همه جانبه را می طلبد اما با توجه به پیشینیه استان از سایر استانها عقب نیستیم. وی بیان کرد: تلاش مبتنی بر دانایی و برنامه محوری را الگو قرار داده و سعی کرده ایم بیشترین استفاده از داشته های استان داشته ایم.

وی مردم استان را مردمی همراه و با بصیرت دانست و تصریح کرد: این مردم نداشته ها را تحمل می کنند اما به ما اجازه می دهند تا خواسته ها و مطالباتشان را به موقع حل کنیم.

شجاعی با تاکید بر اینکه وحدت و انسجام خوبی در استان برقرار است، افزود: این وحدت منجر شده بسیاری از نقاط ضعف مارا پوشش می دهد.

وی اظهار داشت :باید فضایی را ایجاد کنیم تا دیگران در امنیت خاطر سرمایه گذاری کنند، تا جایی که به منافع مردم ضرر نرسد می توان اختلاف نظر داشت.

شجاعی گفت : اجرای طرح بازآفرینی مجموعه مفخم موجب ماندگاری مسافر و گردشگران می شود و سرمایه گذاران به واسطه آن رغبت بیشتری برای سرمایه گذاری خواهند داشت.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه نباید به خاطر منافع عده ای ، با دیگران همراه شد، افزود: باید امنیت کامل جهت ورود سرمایه گذاران فراهم کرد باید بدانیم با سایر استانها در رقابت هستیم پس به حضور سرمایه گذاران به شدت نیازمندیم.

شجاعی خاطرنشان کرد : یک چهارم مردم استان مددجو هستند لذا بار سنگینی بر دوش مدیران قرار میگیرد پس نیازمند حضور سرمایه گذاران و حمایت از واحدهای تولیدی با تاکید بر ایجاد اشتغال هستیم.

وی افزود: جمعیت ما بسیار فعال هستند اما ما فضای کار برای آنان فراهم نکردیم در حالیکه پیشران اصلی توسعه ما کشاورزی است باید به دنبال ایجاد زنجیره تولید هم باشیم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره