اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 03:08

یکشنبه, 12 بهمن 1399 ساعت 09:08
  • .

راهپیمایی ۲۲ بهمن در خراسان شمالی بصورت خودرویی برگزار می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس ستاد گرامیداشت ایام ا.. دهه فجرخراسان شمالی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در خراسان شمالی بصورت خودرویی برگزار می شود.

به گزارش نسیم امروز، محمدعلی سالاری در نشست خبری کارگروه دهه فجر اظهارکرد: امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن بصورت خودرویی برگزار می‌شود و عموم میتوانند با خودروهای شخصی خود که مجوز تردد داشته باشند در راهپیمایی خودرویی شرکت کنند.

وی بابیان اینکه بیش از ۵۰ جلسه کارگروهی در سطح استان به جهت هماهنگی برنامه‌های دهه فجر برگزار شده گفت: علیرغم محدودیت‌های کرونایی و ضعف در زیرساخت‌های الکترونیکی که برخی از نهاد‌ها موفق به ثبت برنامه‌ها در سامانه نشده اند امسال شاهد رشد ۲۰ درصدی برنامه‌های ویژه دهه فجر بوده ایم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی یادآور شد: با وجود اینکه به تمامی نهاد‌ها و سازمان‌ها برای ثبت برنامه‌ها اعلام شده، اما متأسفانه تاکنون فقط تعداد ۴۵ دستگاه برنامه‌های خود را در سامانه ثبت نموده اند.

حجت الاسلام سالاری یاداورشد تعداد برنامه‌های کارگروه مذهبی را با ۱۱۴ برنامه، کارگروه ورزش و جوانان ۱۹۵برنامه، قوه قضاییه ۱۶ برنامه و اصناف و بازاریان را ۱۶ برنامه برای دهه فجر عنوان کرد.

گفت: بیش از ۱۲ هزار برنامه در سامانه دهه فجر ثبت شده است که بیشترین برنامه مربوط به کارگروه بسیج است.

معاون فرمانده سپاه خراسان شمالی نیز دراین نشست، با اشاره به افتتاح ۱۲ طرح در دهه فجر گفت: افتتاح درمانگاه بسیج در ساختمانی استیجاری در شهر آشخانه، مرکز شهرستان مانه و سملقان و کلنگ زنی ساخت ساختمان آن، افتتاح سالن ورزشی در شهرستان گرمه و چهار مدرسه در شیروان و اسفراین با عنوان طرح کرامت از دیگر طرح‌های قابل بهره برداری بسیج است.

سرهنگ معین با اشاره به توزیع ۱۲ هزار وعده غذای گرم در خراسان شمالی گفت: این ۱۲ هزار وعده، با همکاری ناحیه مقاومت بسیج بجنورد، بسیج دانشجویی و نهاد‌های حمایتی استان تهیه می‌شود.

مسئول کارگروه بسیج ستاد گرامیداشت دهه فجر در خراسان شمالی با بیان اینکه کارگروه بسیج ستاد گرامیداشت دهه فجر بیشترین برنامه‌ها را خواهد داشت، یادآور شد: در ایام الله دهه فجر این کارگروه بیش از ۱۹ هزار برنامه ذیل ۱۰۰ برنامه محوری اجرا خواهد کرد.

معاون فرمانده سپاه خراسان شمالی نیز دراین نشست، با اشاره به افتتاح ۱۲ طرح در دهه فجر گفت: افتتاح درمانگاه بسیج در ساختمانی استیجاری در شهر آشخانه، مرکز شهرستان مانه و سملقان و کلنگ زنی ساخت ساختمان آن، افتتاح سالن ورزشی در شهرستان گرمه و چهار مدرسه در شیروان و اسفراین با عنوان طرح کرامت از دیگر طرح‌های قابل بهره برداری بسیج است.

مسوول کارگروه حوزه و روحانیت ستاد گرامیداشت دهه فجر استان نیز گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر برنامه عمامه گذاری ۱۲ نفر از طلاب استان با حضور مدیر حوزه علمیه خراسان، آیت الله عاملی برگزار خواهد شد.

مسئول کارگروه حوزه و روحانیت ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین در این ایام مدرسه‌ای در شهرستان فاروج که ساخت آن از سال ۹۷ آغاز شده بود، افتتاح خواهد شد

حجت الاسلام مهدی مهرپویان نیزدراین

نشست با اشاره به برگزاری ۵ مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی، یادآور شد: در دهه فجر امسال برنامه هایی برای تبیین گام دوم انقلاب با عنوان «آمریکا منفی ۲۰» و «ایران ۲۰» با همکاری دانشگاه امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.

وی گفت: در حوزه بانوان استان نیز برنامه کرسی آزاداندیشی و نقش زنان در انقلاب با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره