اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 15:41

شنبه, 11 بهمن 1399 ساعت 11:21
  • .

فرمانداران مسئول حفظ شان نظام و دولت در شهرستانها هستند و قاطعانه کار کنند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی در نشست با فرمانداران شهرستان ها گفت: فرمانداران اختلاف نظرها را بپذیرند و با انسجام و هم افزایی کنار هم فعالیت کنند و پشتیبان یکدیگر باشند.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، محمدعلی شجاعی در این نشست که با محوریت بررسی مسائل شهرستان ها در حوزه های سیاسی و اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و منابع انسانی برگزار شد، گفت: فرمانداران مسئول حفظ شان نظام و دولت در شهرستان ها هستند و باید قاطعانه کار کنند و تحت تاثیر انتقادها و مخالفت ها قرار نگیرند.

شجاعی افزود: معاونت های استانداری، فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی در ایام دهه فجر برای ارائه اقدامات انجام شده که در واقع دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، در رسانه های مختلف حضور یابند که این اطلاع رسانی خود سبب نشاط سیاسی اجتماعی فرهنگی در مردم میشود

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت: بنابر مصوبه شورای تامین استان مدیران صنعتی به عنوان مدیرعامل در شهرستان ها باید اسکان داشته باشند و در غیر اینصورت برخورد می شود.

شجاعی با اشاره به اهمیت تفاهم نامه های امضایی با مسئولان کشوری افزود: فرمانداران موظف به پیگیری تفاهم نامه ها در حوزه حوزه خدمت خود هستند.

شجاعی بر ایجاد شور و نشاط سیاسی برای افزایش مشارکت در انتخابات آینده تاکید کرد و افزود: مشارکت به معنای اقتدار و قدرت است و به هیچ دلیلی مشارکت در شهرستان ها نباید پایین بیاید و با بررسی آسیبها همچون انتخابات گذشته در میزان مشارکت جزو استان های برتر باشیم.

وی با اشاره به اقدامات مستمر مدیران برای پیشگیری و مقابله با کرونا افزود : کرونا موجب بروز آسیب های اجتماعی شده است و باید در حوزه اجتماعی، مباحث روانشناسی و روانشناختی در شهرستان ها فعال شود.

ارائه برنامه زمان بندی قطعی برق به صنایع بزرگ و کوچک استان، افزایش خدمات غیر حضوری در ادارات، افزایش نظارت ها در دفاتر خدمات الکترونیک، جلوگیری از فعالیتهای تخریبی، توهین، تشویش اذهان عمومی و خدشه دار کردن آبروی افراد در فضای مجازی، توجه به تامین کالاهای اساسی برای استان، برخورد قاطع با چند نرخی بودن اجناس در شهرستان ها و ساماندهی پروژه های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالای ٨٠ درصد از تاکیدات دیگر استاندار خراسان شمالی در این نشست بود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره