اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 02:01

دوشنبه, 12 آبان 1399 ساعت 10:47
  • .

بیانیه به مناسبت یوم الله 13آبان و گرامیداشت هفته وحدت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان شمالي ضمن عرض تبریک خجسته میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام(ص)، و ولادت امام جعفر صادق(ع)؛ به مناسبت سیزده آبان و گرامیداشت هفته وحدت بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش نسیم امروز، متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله 13آبان يادآور سه رويداد مهم و سرنوشت سازي است كه هريك از اين فرازها نقطه عطفي است در تاريخ پرفراز و نشيب انقلاب اسلامي و يكي از افتخارات اين روز، تسخير لانه جاسوسي ام الفساد بزرگ آمريكاي جنايتكار به دست جوانان و دانشجويان انقلابي و شجاع كه با ایمان راسخ به وعده تخلف ناپذیر حضرت حق جل شأنه، جسارت و همیت برخواسته از عقلانیت ملت به پاخواسته و ظلم ستیز ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.

امروز نیزجوانانی که به فرموده مراد و مقتدایشان انقلابی تر از نسل های پیشین اند نگاه نافذ و بصیرشان به اشارت مولی دوخته شده و با هوشمندی، بصیرت و لحظه شناسی ؛ هیچگاه کینه ورزی و عناد دشمنان اسلام و بشریت و در رأس همه شیطان بزرگ را از یاد نخواهند برد و با گام برداشتن در مسیر واقعی انقلاب عظیم اسلامی و با پایمردی و رشادت، راه شهدای والامقام و عزیز را ادامه خواهند داد.

حال که مستکبرین و دول غربی خود را در سرازیری سقوط و ورطه اضمحلال می بینند، و نفوذ سیره آسمانی و الهی پیامبر نور و رحمت و مهربانی بر جان ها و دلهای آزادی خواهان در سراسر گیتی، فراگیر شده؛ دولتمردان منفعل و مستأصل غربی با یاری جستن از نشریات کاذب و اغواگر خود؛ با انتشار تصاویر موهن از رسول مهربانی ها و اختلاف افکنی بین ادیان و مذاهب توحیدی به دنبال فرار از منجلاب خفت، خواری و فجایع خود ساخته اند.

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان شمالي ضمن تبریک هفته وحدت؛ سالروز ولادت باسعادت رسول مهر و عطوفت حضرت محمدبن عبدالله صل الله علیه وآله وسلم و میلاد مسعود حضرت امام جعفر صادق علیه السلام و همچنین پاسداشت مقام شامخ شهدای عزیز انقلاب اسلامی بویژه شهدای دانشجو و دانش آموز که خون پاکشان را در 13آبان تقدیم به این نظام و انقلاب کردند؛ از تمامي آحاد مردم مومن باب الرضا گنجيه معرفتها، دعوت مي نمايد با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، زدن ماسک، رعایت فواصل مناسب و... در مراسم محوری یوم الله سیزده آبان که متقارن با جشن میلاد رحمت للعالمین گردیده؛ شرکت نمایند.

یادآور میگردد مراسم محوری مركزاستان ساعت15عصر روز سه ‏شنبه 13/8/1399 در میدان‏ شهید بجنورد برگزار خواهد شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره