اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 15:47

سه شنبه, 22 مهر 1399 ساعت 08:16
  • .

بیانیه گام دوم انقلاب ویژه نوجوانان مسجدی تبیین شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

بیانیه گام دوم انقلاب ویژه نوجوانان مسجد موسی بن جعفر (علیه السلام) شهر گرمه به مناسبت سالروز ورود رهبر انقلاب به استان خراسان شمالی تبیین و تشریح شد.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز، حجت الاسلام «جواد نوباغی»، مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد موسی بن جعفر (ع) گرمه با اعلام این خبر گفت: این نشست بصیرتی با هدف تبیین منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، به ویژه بندهای مرتبط با جوانان انجام شد.

وی با گرامیداشت 19 مهر سالروز ورود تاریخی مقام معظم رهبری به استان خراسان شمالی و ایراد سخنان ماندگارشان در خصوص اهمیت نقش کانون های فرهنگی هنری در جمع طلاب و ائمه جماعات گفت: این نشست به همین مناسبت و با حضور نوجوانان برگزار شد.

حجت الاسلام نوباغی که در کسوت امام جماعت مسجد موسی بن جعفر (علیه السلام) گرمه نیز فعالیت تبلیغی و دینی دارد، همچنین از برگزاری نشست های آموزشی احکام و مناسک عبادی در مسجد موسی بن جعفر (علیه السلام ) خبر داد و افزود: این نشست ها به صورت کارگاهی و پرسش و پاسخ ویژه نوجوانان و جوانان فعال در مسجد برگزار شد.

وی افزود: در تلاشیم تا با آموزش مبانی اولیه فکری و فقهی به نوجوانان در جهت ارتقاء بصیرت دینی آنان و حفظ سنگر مسجد گام برداریم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره