اخبار برگریده
جمعه, 31 فروردين 1403 15:12

پنج شنبه, 03 مهر 1399 ساعت 12:30
  • .

واکنش مشاور استاندار خراسان شمالی به اظهارات نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مشاور استاندار خراسان شمالی به سخنان علی جدی نماینده مردم شیروان که بخشی از فضاسازی ها در خصوص دنا پلاس تحویلی به نمایندگان را، از سوی دولت عنوان کرده بود، واکنش نشان داد.

قربانعلی سلطانی در گفتگو با نسیم امروز، اظهار کرد: ما به آقای جدی به عنوان منتخب مردم شریف شیروان احترام می گذاریم و برای ایشان ارزش ویژه قائلیم؛ ‌اما ربط دادن اعتراض افکار عمومی در اختصاص خودرو دنا پلاس به نمایندگان مجلس را به دولت مردود می‌دانیم.

وی با بیان اینکه در این خصوص آقای احمد توکلی از اصولگرایان، جزو اولین معترضین بود که خواستار برگرداندن خودرو ها و عذرخواهی نمایندگان شد؛ افزود: جای تعجب است که ایشان اعتراض به تحویل دنا پلاس به نمایندگان مردم را به ضعیف خواندن عملکرد دولت ربط داده اند.

مشاور استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: ارتباطی بین موضوع دنا پلاس و عملکرد دولت نمی بینیم و حاضریم در دفاع از عملکرد دولت در این شرایط سرد و سخت با ایشان در حوزه انتخابیه ی خودشان شیروان« شهر فرهیختگان و بزرگان» درهر زمان و هر مکان و جمعی که ایشان صلاح بدانند به مناظره بنشینیم ؛ کاری هم به تحویل دنا پلاس یا شاسی بلند و شاسی کوتاه هم نداریم و بهتر است خود آنها جواب اعتراض موکلین عزیزشان را بدهند.

سلطانی افزود: شرایط امروز کشور و شرایط پایانی دولت، شرایط تاختن و حمله به دولت نیست؛ بلکه شرایط کمک و یاری به دولت و به تبع آن یاری و کمک به مردم است.

وی تصریح کرد: انتقاد و اعتراض به دولت در شرایطی که دولت ماه‌های آخر خدمت خود را می گذراند، هیچ سود و منفعتی برای منتقدین نخواهد داشت.

 

آخرین ویرایش در پنج شنبه, 03 مهر 1399 ساعت 12:30
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره