اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 11:48

پنج شنبه, 02 مرداد 1399 ساعت 13:48
  • .

بررسی مصوبات با اولویت و نیاز منطقه انجام می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: تا سه ماه آینده بررسی مصوبات را با اولویت و نیاز منطقه خواهیم داشت.

به گزارش نسیم امروز،‌ دکتر محمد علی شجاعی در جمع فعالین سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان اسفراین اظهار داشت: فقط با تغییر دیدگاه نگرشی می توان انتظار توسعه و پیشرفت را داشت.

وی با بیان اینکه اعتبار حوزه های علمیه را ۱۳ برابر ابلاغ کردیم ولی ۲۳ برابر پرداخت شد، افزود: وظیفه داریم با توجه به خاستگاه بزرگ روحانیت به بحث حوزه های علمیه به خوبی پرداخته شود و نام خراسان شمالی را جاودانه کنیم.

شجاعی در ارتباط با کرونا ویروس نیز گفت: کشور ما در بحث مبارزه با کرونا موفق کرده زیرا تمام اجزای حاکمیت پای کار بوده اند در این حوزه به هیچ عنوان از استانی عقب تر نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: شوراها دولت های محلی هستند پس ۷۰ درصد نداشته ها بایدتوسط شوراها و مابقی امور توسط ما حل شود قرار نیست شوراها در جلسات به بیان مشکلات بپردازند زیرا بیان مشکلات را خود مردم هم می توانند بگویند کار شوراها حل این مشکلات است.

شجاعی گفت: سند مبارزه با مواد مخدر استان کاملا دقیق و با جزئیات نگارش شده و نگاه ویژه ای برای حل مشکلات این حوزه خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه حوزه سیاسی شهرستان اسفراین ظرفیت های خوبی دارد ، تصریح کرد: نرخ مشارکت بالای مردم این شهرستان در انتخابات هم بالا بوده لذا ماهم نگاه ویژه ای به نیروهای سیاسی این شهرستان خواهیم داشت.

شجاعی اظهار داشت: شهرستان اسفراین در حوزه های معدن، صنعت ، کشاورزی، گردشگری و نیروی انسانی ظرفیت های بالقوه ای دارد.

وی خاطرنشان کرد: با انسجام تمام داشته هایمان شتاب دادن به بحث توسعه شهرستان اسفراین نیز یک بخش از کار ماست که آن را دنبال خواهیم کرد.

شجاعی افزود:مجمع مشورتی نخبگان با رشته های مختلف و توجه ویژه به حوزه صنایع را تشکیل دهید.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره