اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 00:26

سه شنبه, 06 خرداد 1399 ساعت 11:29
  • .

مجلس باید مدافع مردم در برابر مشکلات باشد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده منتخب ۵ شهرستان خراسان شمالی در آستانه گشایش مجلس یازدهم و انتخاب رئیس و هیات رئیسه گفت: مجلس باید مدافع مردم در برابر مشکلات باشد.

به گزارش نسیم امروز ،‌ سید محمد پاکمهر با اشاره به اهمیت انتخاب رئیس و هیات رئیسه مجلس اظهار کرد: هیات رئیسه و رئیس آتی مجلس باید انقلابی، ولایی و دارای سبقه کاری مؤثر و مفید در نظام بوده باشد.

وی با اشاره به اهمیت انتخاب رئیس مجلس با رأی قاطع و حداکثری نمایندگان افزود: این اتفاق باعث مخابره پیام انسجام به تمام ارکان کشور و همچنین نشان از اولویت مردم در تصمیمات مجلس فارغ از سیاسی بازی است.

پاکمهر مدیریت جهادی را ازجمله دیگر ویژگی‌های مورد اهمیت ریاست مجلس برشمرد و گفت: این مدیریت به جهت نزدیک بودن به مردم احساس می‌شود که می‌تواند گره‌گشای مشکلات مردم نیز باشد.

نماینده منتخب مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، رازوجرگلان و مانه سملقان در ادامه افزود: مدیریت همراه با مردم و درک آنان و شناخت مشکلات مردم از نزدیک باعث می‌شود تا برای حل این مشکلات و گره‌ها تلاش کند.

وی کوچک شدن سفره مردم در پی تورم و افزایش قیمت‌ها خاطرنشان کرد و گفت: رئیس و هیات رئیسه مجلس باید مدافع مردم در برابر مشکلات باشند و این دفاع باید از جایگاه انتخاب مردم اتفاق بیفتد.

پاکمهر با اشاره به امید مردم به مجلس یازدهم تصریح کرد: پیگیری خواسته‌ها و مطالبات مردم در مجلس، ازجمله تقاضاهای مردمی است که باید ریاست مجلس و هیات رئیسه انقلابی در آن به دنبال این موضوع باشد.

وی ادامه داد: مردم انتظار مقابله با تورم را دارند و مجلس باید در این مسیر پیشتاز باشد و نه اینکه همچون برخی ادوار، نمایندگان مجلس خود اسباب ایجاد تورم و زحمت برای مردم باشند و منشأ برخی اتفاقات و نابسامانی‌ها در کشور، مجلس باشد.

نماینده منتخب مردم ۵ شهرستان خراسان شمالی با تأکید مجلس بر نزدیکی مردم و مجلس افزود: رئیس و هیات رئیسه مجلس باید درشان مردم باشند و مطابق خواسته‌های آنان و به‌دوراز بازی‌های سیاسی عمل کنند تا بسیجی بودن، انقلابی و ولایی بودن در اعمال آنان ظاهر شود.

وی خروجی نگاه انقلابی در مجلس را حل مشکلات و پیگیری دغدغه‌های مردم دانست و گفت: درزمینه اقتصاد که مشکل این روزهای کشور است، باید گره‌ای از پیش روی نظام باز شود.

پاکمهر تأکید کرد: هیات رئیسه مردم با نگاه مدیریت جهادی باید بازوی خوبی در کنار قوای اجرایی باشد و قوانین خوبی را وضع کند و همراه با دولت برای رفع چالش‌ها تلاش کند.

وی با اشاره به آمار بالای تغییر نمایندگان مجلس در دوره آتی تصریح کرد: اکثریت نمایندگان مجلس در فراکسیون انقلابی هستند و انتظار می‌رود تا با بالاترین رأی ممکن رئیس و هیات رئیسه مجلس انتخاب شود.

نماینده منتخب مردم بجنورد گفت: رأی قاطعانه و حداکثری برای انتخاب رئیس مجلس نشان‌دهنده اقتدار مجلس در برابر مشکلات خواهد بود و پیام وحدت و انسجام را به جامعه و کشورهای مختلف منتقل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: رأی حداکثری برای انتخاب رئیس مجلس باعث استحکام مجلس می‌شود و نشان‌دهنده حمایت جدی نمایندگان برای حل مشکلات مردم است و رأی حداکثری در انتخاب رئیس مجلس همچون انتخاب یک فرد قوی در جایگاه قوه مقننه از سوی مردم است./ فارس

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره