اخبار برگریده
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 11:36

شنبه, 06 ارديبهشت 1399 ساعت 12:53
  • .

اقیانوس محبت های مردمی در قالب کمک های مومنانه

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی اعلام کرد: علیرغم شدیدترین تحریم‌های ظالمانه اقتصادی غرب به سرکردگی آمریکا علیه ملت ایران و همه کمبودهای پزشکی و دارویی، توانسته‌ایم علاوه بر مهار نسبی ویروس کرونا، مدافع محرومان و اقشار کم‌درآمد باشیم.

محمدعلی شجاعی با انتشار پیامی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان، افزود: خدا را شاکریم در جامعه ای زندگی می کنیم که علاوه بر روحیه شهادت طلبی و ایثارگری، دارای مردمی انفاقگر هستیم که به ویژه در آستانه ماه مبارک رمضان که ماه انفاق و ایثار است، یاریگر مستمندان و محرومان جامعه اند و امسال با توجه به این بحران در جامعه و پیام رهبر معظم انقلاب، اقیانوس محبت های مردمی در قالب کمک های مومنانه بار دیگر ارزشهای این نظام مهدوی را به رخ جهانیان کشید.

وی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان آورده است: به تأسی از مقام معظم رهبری و با توجه به برگزار نشدن جلسات عمومی دعا، توسل و سخنرانی در ماه مبارک رمضان، آحاد مردم مومن و انقلابی استان را به عبادت، تضرع و خشوع در خانه‌ها و در میان خانواده‌ها توصیه می کنم.

شجاعی افزوده است: از یکایک دلهای پاک شما مردم نجیب خواستار دعای خیر و توفیق خدمتگزاران تان در مجموعه های حاکمیتی و دولتی خراسان شمالی هستم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره