اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 17:58

چهارشنبه, 16 فروردين 1402 ساعت 09:45
  • .

واشنگتن پست تفهیم اتهام ترامپ را یک اتفاق تاریخی رقت‌بار خواند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

روزنامه واشنگتن پست جلسه تفهیم اتهام دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا را یک اتفاق تاریخی «رقت‌بار» توصیف و پیش‌بینی کرد که اتهامات جدی‌تری علیه وی در پیش است.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، واشنگتن پست بامداد چهارشنبه در تحلیلی نوشت: دونالد ترامپ: یک پرونده مبتذل و ملتی متعجب از اینکه چطوری به اینجا رسید.

بر اساس این گزارش، آمریکا در مقایسه با هشت سال پیش که ترامپ مبارزات انتخاباتی برای ریاست جمهوری را آغاز کرد، کشور متفاوتی شده است: عصبانی‌تر، متشتت‌تر و بردباری کمتر افراد در مقابل یکدیگر.

واشنگتن پست نوشت که تفهیم اتهام ترامپ یک اتفاق تاریخ بود اما «از نوع رقت‌بار.»

این روزنامه در توصیف حضور رئیس جمهوری پیشین آمریکا در دادگاه نوشت: وقتی ترامپ به دادگاه رسید بیشتر شبیه فردی بود که باید از خود دفاع کند اما شاید تحقیرشده، یاغی و بدون شک عصبانی. کاملا آشکار است که این یک اتفاق جدید و متزلزل‌کننده برای ترامپ است.

واشنگتن پست یادآوری کرد: ترامپ پیشتر استیضاح شده بود. یکبار بخاطر تلاش برای فشار بر اوکراین برای افشای اسناد علیه جو بایدن پیش از انتخابات ۲۰۱۶؛ و یکبار دیگر بخاطر دامن زدن به حمله هوادارانش به ساختمان کنگره در ششم ژانویه ۲۰۲۱. او استیضاح اما تبرئه شد.

این روزنامه آمریکایی هشدار داد: ممکن است که اتهامات جدی‌تری علیه وی در راه باشد؛ بخاطر نگه‌داری اسناد طبقه‌بندی شده در عمارت مارالاگو در فلوریدا و نقشی که در حمله به ساختمان کنگره داشت.

واشنگتن روزهای پرالتهابی را برای رئیس جمهوری پیشین آمریکا پیش‌بینی کرد و نوشت: به نظر می‌رسد که اتفاق روز سه‌شنبه نرمش و گرم کردنی برای حوادث دیگر باشد.

نخستین جلسه دادگاه کیفری ترامپ روز سه شنبه به وقت محلی (چهارم آوریل/ ۱۵ فروردین) برگزار شد و جلسه بعدی دادگاه او قرار است چهارم دسامبر (۱۳ آذرماه) یعنی در پایان سال ۲۰۲۳ برگزار شود.

ترامپ در این پرونده ۳۴ اتهام درباره جعل اسناد مالی برای پرداخت حق‌السکوت به بازیگر فیلم‌های مستهجن در سال ۲۰۱۶ دارد که همه آنها را رد کرده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره