اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 02:09

یکشنبه, 23 مرداد 1401 ساعت 08:17
  • .

یک انتصاب در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با صدور حکمی یاسر خطیب را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره کل منصوب کرد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ در متن این حکم آمده است؛ 《نظر به تعهد، تدین و سوابق اجرایی و شناخت از توانمندی ها و روحیه انقلابی و فساد ستیزی جنابعالی بعنوان «سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع» اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی منصوب می شوید تا در چارچوب پست سازمانی وظایف محوله را زیرنظر اینجانب به انجام رسانید. در ادامه متن این حکم آمده است؛ مدیریت هزینه در امور مالی ، مدیریت منابع انسانی در امور اداری ، پیگیری و نظارت جدی در امور عمرانی و ساماندهی اموال و املاک در سطح استان سه اولویت اساسی جنابعالی در این بخش می باشد که بایستی با بهره گیری از توان و تجربه همه همکاران محترم در سطح استان تحقق یابد .

ساماندهی امور تدارکات ، خدمات و نقلیه ، نظارت بر قراردادهای منعقد شده در بخشهای اداری ، مالی و عمرانی ، بهره گیری از فناوری اطلاعات در سیستم دبیرخانه ، اتصال شهرستانها به شبکه اداره کل ، تجهیز ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و مراکز فرهنگی ، هنری استان نیز از جمله وظایف آن معاونت می باشد .

ضمن ابلاغ کلیات شرح وظایف به پیوست ، مزید توفیق جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم》.

یاسر خطیب متولد ۱۳۶۲ دارای مدرک تحصیلی دکتری ریاضی استاد دانشگاه و دبیر ریاضی که تا کنون مدیریت دبیرستان نمونه دولتی ۹ دی، رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی خراسان شمالی، رئیس کتابخانه های عمومی بجنورد، مدیر دبیرستان پسرانه همت و چاپ مقالات بین المللی، فعالیت در حوزه های بسیج، فرهنگی، ورزشی و... در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره