اخبار برگریده
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 02:23

دوشنبه, 22 فروردين 1401 ساعت 18:34
  • .

تغییرات و انتصابات باید در شأن دولت باشد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت :تغییرات و انتصابات باید در شأن دولت باشد که این تغییرات در راستای تحقق اهداف دولت و ایجاد تغییر محسوس در زندگی مردم است .

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در دیدار مسئولان شهرستان گرمه افزود: انتصابات در حوزه فرمانداران شهرستان ها به اتمام رسیده و هشتاد درصد بخشداران منصوب و اکثر مدیران کل دستگاه های اجرایی هم مشمول تغییرات شده اند لذا تغییرات مدیران شهرستانی هم همت فرمانداران را می طلبد.

وی به برنامه دولت مبنی بر اجازه اختیارات تام به استانداران اشاره کرد و گفت: به زودی در دولت برای عزل و نصب مدیران کل و بسیاری از تصمیمات به استانداران اختیار تام خواهند داد که به تبع آن اختیارات شهرستانها و فرمانداران نیز افزایش خواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد: مشارکت مردم در توسعه و ابادانی می تواند ما را در پیشبرد اهداف کمک کند. حسین نژاد ، تقویت نهاد ائمه جمعه را به معنای تقویت شهرستان دانست و افزود: افزایش اتحاد اجتماعی و باهم بودن در زیر لوای قرآن بسیار حائز اهمیت است و این مهم با تقویت نهاد ائمه جمعه میسر می شود.

وی به مشکلات و معضلات حوزه شهری هم اشاره کرد و گفت :علاوه بر خودکفایی شهرداری ها باید طرح هایی جامع در راستای شناسایی استعدادهای شهری ارائه شود.

گفتنی است: در ابتدای این دیدار تعدادی از مسئولان شهرستان گرمه به بیان مطالبات مردم شهرستان پرداختند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره