اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 16:28

دوشنبه, 03 آبان 1400 ساعت 08:44
  • .

معاون فرهنگی حوزه هنری خراسان شمالی معرفی شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مجید پیشینیان معاون فرهنگی و مسئول واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری خراسان شمالی شد.

به گزارش نسیم امروز، اکرم صدیقی کلاته رئیس حوزه هنری خراسان شمالی در آیین معارفه معاونت فرهنگی و مسئول واحد فرهنگ و مطالعات پایداری این مجموعه که ظهر امروز در سالن جلسات این مجموعه برگزار شد، به اهمیت دفتر ادبیات پایداری پرداخت و با توجه به طرح صد برابری شدن نهضت جمع‌آوری خاطرات از ضرورت بهره‌مندی فردی آشنا به این مجموعه سخن گفت و ادامه داد: از سوی دیگر دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری خراسان شمالی به عنوان یکی از دفاتر موثر حوزه هنری استان در این سال‌ها بوده است و از این روی بر آن شدیم تا با استفاده از نیرویی آشنا با این فضا که بتواند مدیریت پروژه‌ها را بر عهده بگیرد، خلاء موجود در این مجموعه را پر کنیم.

وی ادامه داد: بر این اساس از " مجید پیشینیان" به خاطر پیشینه‌ای که در حوزه تاریخ شفاهی دارد و برخورداری از توانایی‌های لازم برای فعالیت در این عرصه، دعوت به عمل آمد.

" صدیقی" با اشاره به این که در زمینه معاونت فرهنگی نیز، به نیرویی نیاز داشتیم تا کمک حال ما در هماهنگی با واحدهای تخصصی و برقراری ارتباطات با هنرمندان رشته‌های مختلف باشد، تصریح کرد: با توجه به پیشینه وی در خبرگزاری مهر و ارتباط با اهالی هنر و بر اساس سیاست‌گذاری جدید در این مجموعه برای بهره‌مندی از هنر به عنوان بازویی برای حل مشکلات مردم، "مجید پیشینیان" را به عنوان معاونت فرهنگی در کنار مدیریت واحد فرهنگ و مطالعات پایداری انتخاب کردیم.

وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری وی در این مجموعه بتوانیم به تولیدات فاخر دست زده و بخشی از توانمندی‌های استان به منسه ظهور برسد.

رئیس حوزه هنری خراسان شمالی خاطر نشان کرد: از سوی دیگر با تربیت هنرمند انقلابی و استعدادیابی هنرمند متعهد و مطالبه‌گر بتوانیم تعهد خود را به اجتماع و هنرمند مسلمان ارائه دهیم.

وی از هنرمندان خواست تا با همراهی با این مجموعه و ارائه پیشنهادات راه‌گشا، کمک حال حوزه هنری خراسان شمالی باشند.

"مجید پیشینیان" هم با اشاره به توفیق همکاری ایجاده شده در این مجموعه، از نگاه ریاست مجموعه حوزه هنری خراسان شمالی و اعتماد برای فرصتی که برای همکاری فراهم شد، تقدیر کرد و خواستار راهنمایی و هم‌افزایی این مجموعه شد تا حوزه هنری به جایگاهی که باید برسد.

وی از همکاران این مجموعه خواست تادر بازه زمانی کوتاه مدت برنامه‌های انجام گرفته و در دست اقدام را ارائه دهند تا بتوانیم در این زمینه بهتر قدم برداریم.

این گزارش حاکی است، " مجید پیشینیان" دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی و از اعضاي جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خراسان شمالی است و مدیریت خبرگزاری مهر خراسان شمالی را در کارنامه خود دارد و به عنوان نماینده سازمان هنری رسانه‌ای اوج در خراسان شمالی فعالیت داشته و دارد.

لازم به ذکر است، سردبیری خبرگزاری فارس خراسان شمالی، محقق و پژوهشگر حوزه تاریخ شفاهی، مسئول گردآوری خاطرات شهید طیبی در پروژه ملی حوزه هنری کشور و مسئول ضبط خاطرات والدین شهدا در طرح ملی گنجینه شاهد شهرستان اسفراین، عضو هیئت اجرایی و ایده‌‌پردازی نمایشگاه مردمی سرو چهل ساله انقلاب اسلامی نیز به عنوان بخش دیگری از فعالیت‌هایش در کارنامه " مجید پیشینان" وجود دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره