اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 04:09

یکشنبه, 11 مهر 1400 ساعت 11:13
  • .

شهرداران با نوآوری وضعیت موجود را تغییر دهند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: شهرداران با تمام توان خود و در مسیر نوآوری قدم برداشته و وضعیت موجود را تغییر دهند.

به گزارش نسیم امروز، غلامرضا هوائی در آیین تکریم و معارفه شهرداران شیروان و زیارت افزود :هرچند شهرداری شیروان با مشکلات بسیاری مواجه است اما انتظار ما حرکت در مسیر نوآوری و استفاده بهینه از ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان است .

وی با تاکید بر اینکه تعویق خدمت به مردم موجبات پشیمانی را فراهم می آورد ، تصریح کرد : مجموعه شهرداری یک نهاد عمومی و غیر سیاسی است که بیش از نیمی از مسائل مردم مرتبط با این نهاد است که تعویق خدمت به آنها اجحاف می باشد.

هوائی افزود : شهرداران باید بدانند تا زمانی که تنها به اعتبارات ملی وابسته باشند موفق نخواهند بود زیرا موضوع منابع انسانی و پتانسیل ها از اعتبارات باارزش تر است .

وی طلیعه مدیریت را چیره شدن به کار و تمامی امور دانست و گفت : تسلط به امور موجب می شود تا وضع موجود به بهترین شکل ممکن تغییر یابد .

هوائی خواستار به کارگیری بهینه از ظرفیت های بالقوه شهرستان شیروان جهت درآمدزایی و رسیدن به درآمد پایدار شد و گفت : مجموعه شیر کوه شهرستان شیروان می تواند به مرکز بزرگ گردشگری و معرفی بیشتر استان در سطح کشور شود.

گفتنی است در این آیین شهرداران جدید شیروان و زیارت با حضور معاون عمرانی استاندار معرفی شدند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره