اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 12:45

جمعه, 26 شهریور 1400 ساعت 12:12
  • .

شایسته ترین گزینه معاونت مطبوعاتی/ شاخص های تعیین شده ملاک انتخاب باشد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرمسئول پایگاه خبری نسیم امروز و مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی در یادداشتی به انتخاب معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد اشاره کرد و  با اشاره به شایسته ترین گزینه این معاونت، تاکید کرد که شاخص های تعیین شده باید ملاک انتخاب باشد.

در این یادداشت آمده است:

چقدر خوب می شد که لااقل نخبگان حوزه فرهنگ و هنر به دنبال انتخاب فردی برای مسئولیت سنگین معاونت مطبوعاتی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بودند که حداقل شاخص های ممکن و تعیین شده برای این مسئولیت را دارا بود، شناخته شده و آزمون پس داده بود، آشنا به حوزه مسئولیت سنگین مطبوعات و رسانه ها بود، از خود گذشته و اهل کار بود نه اهل شعار.

امروز در حالیکه وزارت ارشاد از داشتن وزیری جوان، ولایی ومومن، تلاشگر و خوشفکر برخوردار است، می طلبد که همراهان وی نیز دارای چنین ویژگی هایی بوده و با حوزه کار وزارت ارشاد و به ویژه مطبوعات و رسانه ها آشنایی کاملی داشته باشند.

امروز قبول مسئولیت و زیر دین مسئولیت رفتن نوعی ایثارگری است و به همین دلیل باید به سراغ اهلش رفت. به سراغ کسی که در پسا روز انتصابش ، رسالت و مسئولیتش را فراموش نکند؛ دغدغه اش خیل عظیم کسانی باشد که نگاهشان در راستای تلاش و مسئولیت خطیر اطلاع رسانی و در حوزه فرهنگ وهنر، به تصمیم گیری های ایشان است، تکیه و امید همه باشد نه قشر وطیفی خاص.

ضمن احترام به همه گزینه های معاونت مطبوعاتی و حسب تکلیف خدمت کمیته محترم انتصابات عرض می کنم ؛ با توجه به شاخص های تعیین شده و پیشنهادی از سوی 8 تشکل صنفی کشور به وزیر محترم ارشاد، دکتر پدرام پاک آیین با توجه به سوابق درخشانی که در مدیریت های مخلتلف در حوزه فرهنگ و هنر به ویژه مطبوعات دارد و شایستگی او حداقل در انتخابات نماینده مدیران مسئول با رای بالای 75 درصدی مدیران مسئول رسانه های شرکت کننده در مرحله دوم انتخابات، شاهد و گواه این شایستگی است؛ در انتخاب ایشان برای معاونت مطبوعاتی تردید نکنند.

حضور موفق وی از پایه خبرنگاری، عضویت در شورای سردبیری روزنامه های ایران و جام جم، مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،مدیر کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی ، موسس و مدیر مسئول خبرگزاری میزان، مدیر عاملی خبرگزاری کتاب، مدیرمسؤولی هفته نامه «کتاب هفته»، دستیاری معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیریت گروه فرهنگ و هنر رادیو فرهنگ گواه و سند دیگری برای انتخاب او در این مسئولیت سنگین است.

او می تواند در کسب توفیقات و دیدگاههای دکتر محمد مهدی اسماعیلی وزیر محترم ارشاد او را خالصانه برای اهداف بلند و رفع مشکلات این حوزه همراهی کند.

امیدواریم با انتخاب این عزیز شعار های انتخاباتي رييس جمهور محترم و وعده های وزير محترم ارشاد محقق شود.

*علی خادمی مدیرمسئول پایگاه خبری نسیم امروز

آخرین ویرایش در جمعه, 26 شهریور 1400 ساعت 12:46
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره