اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 00:03

یکشنبه, 16 آذر 1399 ساعت 12:57
  • .

معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی غفلت از آموزش و پرورش را به معنای غفلت از آینده کشور دانست و گفت: افزایش بودجه سالهای اخیر وزارت آموزش و پرورش نشان دهنده توجه دولت تدبیر و امید به تعلیم و تربیت است.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، احمد برادران در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش استثنایی کشور برگزار شد، گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای به آموزش و پرورش داشته است که در سال های اخیر شاهد افزایش بودجه این حوزه هستیم.

برادران به اقدامات خوب انجام شده در حوزه آموزش و پرورش استان به ویزه در دو سال اخیر اشاره داشت و گفت: از سال ٩٧ تا کنون از سطح ٣۴۵ مدرسه بخاری های نفتی جمع آوری شده است و تا پایان سال نیز سیستم گرمایشی استاندارد جایگزین بخاری های گازی می شود.

وی ادامه داد: ۴۵ مدرسه خشتی و گلی و ١٧ مدرسه سنگی نیز از سطح استان برچیده شد و همچنین احداث استخرهای ورزشی و خوابگاه های شبانه روزی از دیگر اقدامات استان در سال های اخیر است.

معاون سیاسی استاندار با تاکید بر اینکه کارکردهای آشکار و پنهان آموزش و پرورش برای ما حائز اهمیت است، افزود: اگر توجه دولت تدبیر و امید به بحث فناوری اطلاعات و مشارکت و هم افزایی ارکان حاکمیت نظام تعلیم و تربیت کشور نبود امروز در شرایط شیوع بیماری کرونا باید شاهد تعطیلی کلاس های درس می شدیم.

در ادامه این مراسم معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش استثنایی کشور هم با بیان اینکه مدرسه باید کانون تحول تربیتی در محله باشد، افزود: امروز نظام تعلیم و تربیت در کشورهای پیشرفته بر کودکان متمرکز است و ما باید به مدارس ابتدایی توجه ویژه ای داشته باشیم.

سید جواد حسینی با بیان اینکه باید در حوزه آموزش و پرورش مداخلات بهنگام داشته باشیم، گفت: ارزیابی معلمان باید حرفه ای و بر اساس عملکرد و کارآیی و نه سنوات و مدرک تحصیلی باشد. حسینی بر توجه به دانش آموزان در مناطق محروم تاکید کرد و افزود: بسط عدالت آموزشی باید در دستور کار باشد و مدارس پژوهش گرا داشته باشیم.

در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات عباس سعیدی، مهدی مودی بعنوان مدیرکل اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی معرفی شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره