اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 13:53

سه شنبه, 18 خرداد 1400 ساعت 10:20
  • .

حضور مردم در انتخابات باعث تقویت و اقتدار نظام اسلامی است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

عضوجامعه قاریان کشور و استاد دانشگاههای استان گفت: حضور مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری باعث تقویت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی است.

عباس کیفی بجستانی در گفتگو با خبرنگار نسیم امروز اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری باعث تقویت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی است و همه باید در لبیک به فرمان امام (ره)، رهبر معظم انقلاب و پیام شهدای گرانقدر دراین انتخابات حضوری پرشور داشته باشند.

وی افزود: حضورحداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، پشتوانه قدرتمند منتخب مردم برای خدمت گذاری به ملت ایران اسلامی خواهد بود.

این نویسنده و پژوهشگر اظهار داشت: امروزه جمهوری اسلامی از نظر قدرت جهانی و منطقه ای در بهترین شرایط خود قرار دارد و با توجه به توطئه های مستکبرین علیه جمهوری اسلامی، نه تنها قدرت منطقه ای و جهانی ایران کاهش نیافت، بلکه نفوذ ایران در منطقه و در کشورهای اسلامی افزایش پیدا کرده است.

کیفی بجستانی گفت: یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی بحث انتخابات است که معاندان نظام در تلاشند تا با ناامید کردن مردم و به راه‌انداختن جنگ روانی از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کنند، اما با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی بار دیگر به دشمن ثابت خواهیم کرد که نمی‌توانند در برابر اراده مردم کاری از پیش ببرند.

وی تاکید کرد: مردم فهیم و شریف کشور در انتخابات امسال با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای ثابت خواهند نمود که در همه صحنه های حمایت از نظام حضوری پرشور داشته و دارند.

این فعال قرآنی و فرهنگی اظهار داشت: باید در جامعه بیش از پیش روشنگری شود تا مردم بتوانند انتخابی اصلح داشته باشند و انتخابات به صورت آبرومندانه و با مشارکت فعالانه افراد برگزار شود.

کیفی بجستانی با بیان اینکه یکی از موضوع‌های مهمی که همواره بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدا بر آن تاکید داشتند ، موضوع انتخابات و مشارکت فعال در آن است، یادآور شد: مردم قهرمان و جوانان فداکار ایران اسلامی برای خشنودی حضرت امام (ره) و شهیدان بار دیگر با حضوری فعال در انتخابات به وصیت آنها عمل می‌کنند.

وی تصریح نمود: حضور حداکثری مردم در انتخابات نه تنها باعث ایجاد یک دولت مقتدر با پشتوانه بالای مردمی می‌شود، بلکه در اقتداربخشی به نظام نیز تاثیر غیرقابل انکاری دارد.

این نویسنده و پژوهشگرخاطرنشان کرد: امروز حضور پرشور و مشارکت حداکثری همه آحاد ملت ایران اسلامی در انتخابات برای ایجاد یک ایران قوی در آینده ضرورت بالایی دارد.

وی تأکید کرد: قطعا حضور در انتخابات فقط یک مشارکت نیست، بلکه افراد با حضور حداکثری در انتخابات سرنوشت چهار سال آینده خود و خانواده‌ خود را در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ‌فرهنگی در سال‌های آینده و پس از آن رقم خواهند زد.

آخرین ویرایش در سه شنبه, 18 خرداد 1400 ساعت 10:20
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره