اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 14:25

یکشنبه, 05 ارديبهشت 1400 ساعت 13:49
  • .

نتایج نهایی تایید صلاحیتهای داوطلبان دوشنبه اعلام می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی از اعلام نتایج نهایی داوطلبان تا روز دوشنبه ششم اردیبهشت ماه خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، احمد برادران در ستاد انتخابات استان اظهار کرد: برگزاری انتخابات شورای شهر به صورت تمام الکترونیک در دو شهر بجنورد و شیروان انجام می شود.

وی افزود: با توجه به تجربه موفق استان در برگزاری انتخابات به صورت الکترنیکی در دوره گذشته در انتخابات شورای شهر، بجنورد به عنوان یکی از 24 مرکز استان و شیروان به عنوان یکی از 8 شهر منتخب برای برگزاری تمام الکترونیک انتخابات، انتخاب شده اند.

برادران گفت: فردا نتایج نهایی تایید صلاحیت های کاندیداها از سوی هیات های نظارت اعلام و یک روز بعد از آن به کاندیداها اعلام می شود.

وی با اشاره به تاکید استاندار برای افزایش مشارکت در انتخابات با اجرای طرح سفیران مشارکت در سطح استان، گفت: این طرح با هدف بهره مندی از ظرفیت های تمامی دستگاه های اجرایی در راستای مشارکت افزایی اجرا می شود و تمامی کارهای در شهرستان ها باید با هماهنگی فرمانداران صورت بگیرد.

گفتنی است: در این نشست فرمانداران بجنورد و گرمه به ارائه گزارش آخرین روند اجرایی انتخابات در حوزه های انتخابیه این شهرستان ها پرداختند.

آخرین ویرایش در یکشنبه, 05 ارديبهشت 1400 ساعت 13:49
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره