اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 23:11

دوشنبه, 01 اسفند 1401 ساعت 18:56
  • .

گزارش تصویری از نمایشگاه موزه عبرت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

گزارش تصویری از شکنجه گاههای ساواک در نمایشگاه موزه عبرت خراسان‌شمالی به روایت اسناد ساواک

به گزارش نسیم امروز، نمایشگاه موزه عبرت با عنوان «انقلاب اسلامی در خراسان شمالی به روایت اسناد ساواک» به منظور تبیین جنایات حکومت پهلوی و آگاهی بخشی به آحاد جامعه از جنایات ساواک همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و از 20 بهمن ماه سال جاری لغایت پنجم اسفندماه 1401 به مدت 15 روز برای بازدید اقشار مختلف مردم در محل مجتمع ایثار بجنورد دایر گردید.

این نمایشگاه فرصتی مغتنمی بود تا در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به همت شماری از دستگاههای زیربط ، شهروندان عزیز استان با اقدامات غیر انسانی رژیم طاغوت علیه مردم آشنا شوند.

در طی این مدت شمار زیادی از شهروندان خراسان شمالی از این موزه دیدن کردند و با دیدن فیلم و روایت راوی این موزه ، با جنایات رژیم منحوس پهلوی در نحوه برخورد با مخالفین ، مبارزین و منتقدین رژیم ستم شاهی و شکنجه های وحشیانه تشکیلات ساواک که در سالهای آخر حکومت پهلوی تحت عنوان کمیته مشترک ضد خرابکاری فعالیت می کرد، آشنا شدند.

تصاویر زیر بازدید شماری از خبرنگاران و اهالی رسانه از این نمایشگاه را نشان می دهد.

گفتنی است: موزه عبرت ایران که در سال ۱۳۱۱ ساخته شده، ساختمانی در محوطه باغ ملی تهران است که در زمان حکومت پهلوی توقیفگاه، زندان موقت شهربانی، زندان زنان و بعد زندان کمیتهٔ مشترک ضد خرابکاری نام گرفته بود.



 

آخرین ویرایش در سه شنبه, 02 اسفند 1401 ساعت 01:08
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره